The making of Harry Potter
Forum > Harry Potter > The making of Harry Potter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
elin-15
Elev |
Nej men jag vill lätt
15 jul, 2012 17:45 |
|
VattenBlå
Elev |
11 aug, 2012 22:41 |
|
Borttagen
|
Aldrig varit där, faktiskt.
11 aug, 2012 22:45 |
|
Evreka
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja, det var fantastiskt! Fast det coolaste var faktiskt Spoiler: Tryck här för att visa! Tog det i spoiler för dom som inte varit där!! Så ja, jag har varit där, och den öppnade 1 april i år. Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska) 11 aug, 2012 23:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Evreka: Skrivet av Borttagen: Ja, det var fantastiskt! Fast det coolaste var faktiskt Spoiler: Tryck här för att visa! Tog det i spoiler för dom som inte varit där!! Så ja, jag har varit där, och den öppnade 1 april i år. Jag trodde Nästan att Spoiler: !!!!Tryck här för att visa! 12 aug, 2012 09:35 |
|
Evreka
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Evreka: Skrivet av Borttagen: Ja, det var fantastiskt! Fast det coolaste var faktiskt Spoiler: Tryck här för att visa! Jag trodde Nästan att Spoiler: !!!! Tryck här för att visa! Det gjorde inte jag, men... Spoiler: Tryck här för att visa! Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska) 12 aug, 2012 09:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Evreka: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Evreka: Skrivet av Borttagen: Ja, det var fantastiskt! Fast det coolaste var faktiskt Spoiler: Tryck här för att visa! Jag trodde Nästan att Spoiler: !!!! Tryck här för att visa! Det gjorde inte jag, men... Spoiler: Tryck här för att visa! Såg du att Spoiler: Tryck här för att visa! 12 aug, 2012 11:56 |
|
Evreka
Elev |
Skrivet av Borttagen: Va? Nej det missade jag faktiskt! Det är ju den enda delen där man inte kan gå i sin egen takt och jag försökte fotografera allt möjligt utan alltför mycket folk "i vägen", vilket gjorde mig mindre uppmärksam på detaljer, säkert. Men synd! Måste se om det syns på mina kort! Såg du att Spoiler: Tryck här för att visa! Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska) 12 aug, 2012 12:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Evreka: Skrivet av Borttagen: Va? Nej det missade jag faktiskt! Det är ju den enda delen där man inte kan gå i sin egen takt och jag försökte fotografera allt möjligt utan alltför mycket folk "i vägen", vilket gjorde mig mindre uppmärksam på detaljer, säkert. Men synd! Måste se om det syns på mina kort! Såg du att Spoiler: Tryck här för att visa! Jag köpte foto boken i affären! 12 aug, 2012 12:17 |
|
Evreka
Elev |
Skrivet av Borttagen: Menar du en tunn sak med böjliga pärmar, The Official Guide, eller har jag missat något?Skrivet av Evreka: Skrivet av Borttagen: Va? Nej det missade jag faktiskt! Det är ju den enda delen där man inte kan gå i sin egen takt och jag försökte fotografera allt möjligt utan alltför mycket folk "i vägen", vilket gjorde mig mindre uppmärksam på detaljer, säkert. Men synd! Måste se om det syns på mina kort! Såg du att Spoiler: Tryck här för att visa! Jag köpte foto boken i affären! The Official Guide ingick i min DeLuxe-biljett (tillsammans med en förbokad audioguide). Jag såg inget annan fotobok i affären, men jag kan ju ha missat nåt. Jag var rätt mör när jag nådde den eftersom jag gick runt på utställningen i 7 timmar och det var ju inte så mycket mat man kunde få mellan studiorna direkt. Men jag gillade deras Butterbeer/honungsöl! Vilket var en stor positiv överraskning eftersom jag verkligen inte gillar öl! Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska) 12 aug, 2012 12:25 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen