Quick (Tidning)
Forum > Off Topic > Quick (Tidning)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyWeasley1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyWeasley1: Jag skulle vilja prenumerera. Kul jag skriver upp dig på listan som sagt det första nummret kommer senast på måndag Ok, tack! 2 jun, 2012 09:36 |
|
Borttagen
|
2 jun, 2012 10:20 |
|
Solkatten
Elev |
Kommer tidningen att läggas upp här i forumet eller via ugglepost eller hur fungerar det?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 jun, 2012 10:33 |
|
Hope Potter
Elev |
2 jun, 2012 10:54 |
|
Borttagen
|
Jag vill prenumerera!
2 jun, 2012 11:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Kommer tidningen att läggas upp här i forumet eller via ugglepost eller hur fungerar det? Alla som Prenumererar får tidningen via ugglepost så att bara dom som Prenumererar kan läsa den vill du Prenumerera?? Men jag kommer skriva i detta forum då tidningen kommer ut och du anmäler dig i detta forum Nej det kostar ingen är okej att jag skriver upp dig då Skrivet av Borttagen: Jag vill prenumerera! Bra jag skriver upp dig med 2 jun, 2012 11:23 |
|
Hope Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nej det kostar ingen är okej att jag skriver upp dig då Okej Läs mina ff's! Länkar finns på min profil :D ![]()
2 jun, 2012 11:35 |
|
Solkatten
Elev |
Jag vill gärna prenumerera.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 jun, 2012 11:53 |
|
Borttagen
|
2 jun, 2012 12:12 |
|
Borttagen
|
2 jun, 2012 12:30 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen