Vad tycker ni om Mugglar portalen
Forum > Harry Potter > Vad tycker ni om Mugglar portalen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
5 jun, 2012 16:46 |
|
Dramione99
Elev |
Mugglis Är AMAZING!!!!
5 jun, 2012 16:47 |
|
Millson Lovegood
Elev |
5 jun, 2012 17:18 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Jag älskar Mugglis! Här kan man prata om Harry Potter, ha egna funderingar kring Harry Potter och ta reda på saker om Harry Potter!
Sammanfattning: Ginny!!!! ♥ MUGGLIS! ![]()
5 jun, 2012 17:26 |
|
Solkatten
Elev |
Mugglarportalen suger.
Spoiler: Tryck här för att visa! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 jun, 2012 17:57 |
|
Solkatten
Elev |
Varför barnsligt? o.o "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 jun, 2012 18:19 |
|
Katla
Elev |
Jag hatar mugglis det är typ världens sämsta hemsida
♏︎ 5 jun, 2012 18:19 |
|
Borttagen
|
Why? Det är ju världens BÄSTA hemsida. Näst gamla KPW då. R.I.P KPW. (Hoppa inte på mig nu, jag gillar Mugglis supermycket också.) 5 jun, 2012 18:33 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Borttagen: Haha, jag skojade c:Why? Det är ju världens BÄSTA hemsida. Näst gamla KPW då. R.I.P KPW. (Hoppa inte på mig nu, jag gillar Mugglis supermycket också.) ♏︎ 5 jun, 2012 18:37 |
|
Mysan9
Elev |
Det är kul ställe för HP älskare
5 jun, 2012 18:37 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen