Dolder Sveket.
Forum > Fanfiction > Dolder Sveket.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Mer! ♥
2 jun, 2012 13:16 |
|
Trezzan
Elev |
Del 4.
Det hände så snabbt. Jag ville bara skrika. Jag mådde så illa. Det sades ju att Salazar Slytherin byggt en Hemligheternas Kammare och jag vill inte tro på det egentligen. Tom verkade behärska basilisken som stuckit upp huvudet och dödat Myrtle. Hennes livlösa kropp låg där och man såg hur hennes spöke såg ner på kroppen, hennes spöke vände sig om och flög in på ett bås och man kunde höra stora snyftningar. Tom agerade snabbt. Basilisken försvann ner i avloppsröret och handfaten stängdes igen. Jag försvann ut ifrån båsen och förvandlade mig till människa. Tom hade redan börjat gå. Jag gick med snabba steg efter honom. Jag sprang fram och tog tag i hans arm. ”Tom du lovade.” Sa jag besviket. ”Vad var det jag lovade?” Sa han barskt. Han såg på mig och jag kände hur blicken trängde rakt igenom mig. ”Du lovade att inte döda någon.” Sa jag och stod upp emot honom, jag visste att han aldrig skulle göra mig något. ”Nagini,” han tog min hand i sin och fortsatte. ”Jag lovade att inte åka fast för det. Dessutom var hon en äcklig mugglarflicka.” Sa han bryskt. ”Men du har dödat någon Tom.” Sa jag och såg på honom med samma blick som han. Han verkade inte kunna klara av att bli genomträngd av min blick och puttade bort mig och gick därifrån. Tom! Ville jag bara skrika efter honom, men jag verkade ha tappat rösten, för jag fick inte ut ett ord. Jag började springa, och jag kunde inte sluta springa. När jag sprang med gråten i halsen passerade jag Tom som gick med en dagbok påväg tillbaka. /kram Therese Here is the shit. Haha. Inte så lång del men men, nöj er.
2 jun, 2012 15:21 |
|
Soda
Elev |
2 jun, 2012 15:32 |
|
Hermia
Elev |
Awesome
Once a MADling, always a MADling 2 jun, 2012 18:15 |
|
Borttagen
|
BRA!
3 jun, 2012 09:57 |
|
Pygmepuffen
Elev |
4 jun, 2012 22:55 |
|
amanda1104
Elev |
Ny läsare superduperbra
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 5 jun, 2012 16:07 |
|
Borttagen
|
Superbra! En av de bästa ff:s jag läst
*Bevakar* 5 jun, 2012 16:41 |
|
Trezzan
Elev |
Tack! har varit upptagen med lite saker, men kommer upp ikväll eller imorgon, vi ser!
Tack för era fina kommentarer. Värmer! ♥
6 jun, 2012 17:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Trezzan: Ok, längtar...Tack! har varit upptagen med lite saker, men kommer upp ikväll eller imorgon, vi ser! Tack för era fina kommentarer. Värmer! ♥ 7 jun, 2012 21:21 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen