Nytt Harry Potterspel till Kinect (xBox360)
Forum > Harry Potter > Nytt Harry Potterspel till Kinect (xBox360)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Soda
Elev |
31 maj, 2012 12:43 |
|
Danzi
Elev |
Åhh, önskar verkligen att det kommer på wii också.. vill också kunna spela det sen..
![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
31 maj, 2012 12:50 |
|
Soda
Elev |
Skrivet av Danzi: Åhh, önskar verkligen att det kommer på wii också.. vill också kunna spela det sen.. Ja me
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22924&page=1#p1
31 maj, 2012 12:51 |
|
Vare-kun
Elev |
Skrivet av Severus10: Är det ett spel där man måste ha en sådan där sak ovanpå tv för att man ska kunna spela det? I sådant fall så är det ju helt korkat. Ja, för att spela det måste du ha kinekt. Personligen tycker jag att det ser rätt så tråkigt ut, men sen är nog inte jag den betänkta målgruppen direkt. "It is often said that before you die your life passes before your eyes. It is in fact true. It's called living." -Terry Pratchett 31 maj, 2012 13:01 |
|
Danzi
Elev |
31 maj, 2012 13:06 |
|
Vare-kun
Elev |
Skrivet av Danzi: Får väl köpa mig en xbox då.... nån som vet hur mycket en sådan kostar..? En ny går för en ca 1500-2000 (utan kinect och spel), men det bör gå att få tag i en begagnad för mindre. "It is often said that before you die your life passes before your eyes. It is in fact true. It's called living." -Terry Pratchett 31 maj, 2012 13:08 |
|
Danzi
Elev |
Skrivet av Vare-kun: Vad är kincet för något då? Skrivet av Danzi: Får väl köpa mig en xbox då.... nån som vet hur mycket en sådan kostar..? En ny går för en ca 1500-2000 (utan kinect och spel), men det bör gå att få tag i en begagnad för mindre. ![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
31 maj, 2012 13:18 |
|
Severus10
Elev |
Skit vad dåligt. Ska stämma bolaget som gör det spelet. Jag kan inte ens spela det för att det är för trångt i mitt rum.
31 maj, 2012 14:58 |
|
Vare-kun
Elev |
Skrivet av Danzi: Skrivet av Vare-kun: Vad är kincet för något då? Skrivet av Danzi: Får väl köpa mig en xbox då.... nån som vet hur mycket en sådan kostar..? En ny går för en ca 1500-2000 (utan kinect och spel), men det bör gå att få tag i en begagnad för mindre. Kinekt är en liten kameraliknande sak som du kopplar till xboxen. används i vissa spel genom att du rör på kroppen för att styra "It is often said that before you die your life passes before your eyes. It is in fact true. It's called living." -Terry Pratchett 31 maj, 2012 19:05 |
|
Borttagen
|
Åh låter awesome!!! Riktigt awesome, har väntat länge på något i den här stilen faktiskt!!
31 maj, 2012 19:18 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen