GRATTIS SEVERUS SNAPE!
Forum > Harry Potter > GRATTIS SEVERUS SNAPE!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Heonp.
Elev |
naw, grattis i efterskott sev. D:
"what the hell is a hufflepuff?" 15 jan, 2011 11:07 |
|
Knizzlare
Elev |
15 jan, 2011 11:27 |
|
Ron
Elev |
forgot...
grattis i efterskott isf! We're all wizards, even Ron. 15 jan, 2011 11:29 |
|
Borttagen
|
Haha så du drog upp en tråd om detta nu bara för att jag snokade lite i födelsedatum...jaja grattis i efterskott Snapey! ♥
15 jan, 2011 11:46 |
|
Borttagen
|
OjjOjjOjj. Glömde!
Grattis i efterskott Snape 15 jan, 2011 14:07 |
|
jan
Elev |
Oj´sory Grattis i efterskott
Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
16 jan, 2011 16:49 |
|
Ellie Jonsson
Elev |
severus power!♥33
//draco malfoy- den fantastiska studsande illern 16 jan, 2011 17:04 |
|
ikka
Elev |
Grattis ganska mycket i efterskott, den modigaste mannen i hela serien. ♥
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
16 jan, 2011 17:26 |
|
Olwa
Elev |
Grattis! (I efterskott)
Du behöver inte säga mer Granger, säg mig, vem av er ska dö i år? 16 jan, 2011 17:59 |
|
Borttagen
|
Grattis
16 jan, 2011 18:00 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen