Livet efter livet
Forum > Fanfiction > Livet efter livet
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Haha ni äger xD Tack för att ni bevakar! Jag håller på att skriver på första kapitlet. Den här FFen kommer bli SPECIELL..
24 maj, 2012 18:49 |
|
annawpotter
Elev |
24 maj, 2012 19:50 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Borttagen: OMG! Vi är dom borttappade trillingarna som läser alldele för många FanFictions Ja kanske det... Men det dåliga är att ganska många av de ff:s som jag bevakar typ är tillfälligt nerlagda eller så har de inte skrivit på superlänge... ![]()
24 maj, 2012 20:32 |
|
Ginny4ever
Elev |
Skrivet av mican00: samma här, men nu slutar vi spamma ner den hhär tråden tycker jag Skrivet av Borttagen: OMG! Vi är dom borttappade trillingarna som läser alldele för många FanFictions Ja kanske det... Men det dåliga är att ganska många av de ff:s som jag bevakar typ är tillfälligt nerlagda eller så har de inte skrivit på superlänge... http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 24 maj, 2012 20:35 |
|
tjejigadia
Elev |
24 maj, 2012 22:35 |
|
LauraTree
Elev |
*Bevakar*
24 maj, 2012 22:48 |
|
Borttagen
|
Tack hörrni
Här kommer första kapitlet! Jag vet, det är väldigt kort, men resten kommer bli längre.. 1 - Ljuset Mörker… Det var allt Fred kunde se, och det var hemskt. Den ångesten som uppstod när man förstod att man var död, den gick inte att beskriva. Den ångesten som uppstod när man insåg att man aldrig mer skulle få se ljuset, aldrig mer få träffa sin familj och sina vänner, och aldrig mer få se skymten av sin tvillingbror… Freds känslor var för tillfället obeskrivbara. Han själv kunde inte ens förstå att han ens kunde känna, att han ens hade känslor överhuvudtaget. Han trodde sådant försvann när man dog. Fred kunde inte känna sin kropp, och han hade heller ingen aning om var han befann sig. Det var som om han var alldeles ensam med sina tankar. Men Fred ville inte lämna livet. Han hade ju familj, vänner och en skämtbutik att sköta! Och vad skulle hans tvillingbror säga? Hur skulle det bli för George att vara tvilling när hans tvilling inte fanns? Det skulle antagligen bli svårt för George, men Fred visste inte hur han överhuvudtaget skulle klara sig utan George. Vad skulle hända nu egentligen? Skulle det bara förbli såhär? Mörker för alltid? Det skulle vara alltför smärtsamt. Någonting måste hända, annars skulle det vara onödigt och rent av sagt taskigt att Fred ens fick tänka och känna. Det skulle vara rent plågeri. Men plötsligt var det någonting som lös upp i mörkret. Ljuset bländade Fred och han försökte av ren reflex skymma sitt ansikte med handen, men det gick ju självfallet inte. Istället blev han tvungen att titta mot ljuset, som nu växte sig större och större. Fred började bli rädd. Vad var det som hände egentligen? Vart skulle han komma? Mer hann han inte tänka förens ljuset slukade honom. ------------------------------------ 25 maj, 2012 00:03
Detta inlägg ändrades senast 2012-08- 2 kl. 19:55
|
|
Ginny4ever
Elev |
Helt fantastiskt bäst!!!
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 25 maj, 2012 00:08 |
|
HannaPanna
Elev |
25 maj, 2012 07:02 |
|
Borttagen
|
SUPERBRA!
25 maj, 2012 07:04 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen