Scouter på mugglis! :)
Forum > Off Topic > Scouter på mugglis! :)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Grace
Elev |
Jag följde med min bror på ett stort internationellt scoutläger när jag var 14. Men jag har aldrig varit scout egentligen. Hursomhelst hade jag jättekul på lägret
All people smile in the same language <3 23 maj, 2012 22:55 |
|
sötalillaarasara
Elev |
Skrivet av Grace: Jag följde med min bror på ett stort internationellt scoutläger när jag var 14. Men jag har aldrig varit scout egentligen. Hursomhelst hade jag jättekul på lägret Nope, men mågna från 60 grader nord hadde varit där! Well some say I'm lazy And others say that's just me Some say I'm crazy I guess I'll always be 23 maj, 2012 23:09 |
|
Grace
Elev |
Är det din förening? Eller patrull? Eller vad kallas det?
All people smile in the same language <3 23 maj, 2012 23:11 |
|
sötalillaarasara
Elev |
Skrivet av Grace: Är det din förening? Eller patrull? Eller vad kallas det? Nope det var ett stort läger på vassatö i sommras med väldigt många olika kårer, typ de bästa lägret ever! Well some say I'm lazy And others say that's just me Some say I'm crazy I guess I'll always be 23 maj, 2012 23:16 |
|
Grace
Elev |
sötalillaarasara, kul
Jag har också varit på flera underbara CISV-läger men vi kanske borde skapa en annan tråd om det? Förresten, är din signatur möjligtvis från ett CISV-läger? Tycker att jag känner igen den... All people smile in the same language <3 23 maj, 2012 23:18 |
|
ailiiin
Elev |
Jag va scout i några år, var på mitt första läger på Grava 06!
23 maj, 2012 23:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Grace: Jag följde med min bror på ett stort internationellt scoutläger när jag var 14. Men jag har aldrig varit scout egentligen. Hursomhelst hade jag jättekul på lägret I was there! 24 maj, 2012 12:32 |
|
LN
Elev |
Skrivet av Grace: Jag följde med min bror på ett stort internationellt scoutläger när jag var 14. Men jag har aldrig varit scout egentligen. Hursomhelst hade jag jättekul på lägret Jag var där! 24 maj, 2012 12:59 |
|
Borttagen
|
Jag är sout! var på både jiingi och jamboreen i sommras ^^
24 maj, 2012 17:38 |
|
MoonlightDreams
Elev |
24 maj, 2012 17:40 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen