My Chemical Romance!
Forum > Off Topic > My Chemical Romance!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
accioron
Elev |
My Chemical Romance var nog det bästa som hänt mig tänkte jag för sisådär fyra-fem år sen, allting cirkulerade kring det bandet. Nu har jag inte lyssnat på en enda låt sen runt 2008 tror jag, hm. Ah well, things change.
10 jul, 2012 22:50 |
|
kya
Elev |
Skrivet av Soof: Skrivet av kya: Skrivet av Soof: Skrivet av kya: ASDFJAHJHDJAKHKD. Edit; Är det någon som är en killjoy haha? Alla killjoys har så coola namn Jag vet inte vad jag ska heta, när jag ser alla bra namn blir jag helt fehewi VILL HETA DET! Men jag måste ju komma på ett eget, får hoppas att det släpper snart. c: Ja, precis! Samma här :> Eller så kommer man på ett bra och så hittar man en som redan heter det ehe </3 Men jag hittade en jätte bra lista med ord man skulle kunna använda igår, så nu är det bara att tänka lite haha AWESOME. Länk? <: Såklart! Tryck! Den här ger bra tips också! Har kommit på ett par förslag till mig själv men är lite osäker haha.. Men säg till om du behöver hjälp! :3 ![]() ![]()
10 jul, 2012 23:12 |
|
Soof
Elev |
Skrivet av kya: Skrivet av Soof: Skrivet av kya: Skrivet av Soof: Skrivet av kya: ASDFJAHJHDJAKHKD. Edit; Är det någon som är en killjoy haha? Alla killjoys har så coola namn Jag vet inte vad jag ska heta, när jag ser alla bra namn blir jag helt fehewi VILL HETA DET! Men jag måste ju komma på ett eget, får hoppas att det släpper snart. c: Ja, precis! Samma här :> Eller så kommer man på ett bra och så hittar man en som redan heter det ehe </3 Men jag hittade en jätte bra lista med ord man skulle kunna använda igår, så nu är det bara att tänka lite haha AWESOME. Länk? <: Såklart! Tryck! Den här ger bra tips också! Har kommit på ett par förslag till mig själv men är lite osäker haha.. Men säg till om du behöver hjälp! :3 Jag har kommit på ett jättebra, fast det kanske redan är taget, men jag älskar det iaf. Fragment Tears. Eller det kanske låter lite... nedstämt? Eller vad tycker du, ni andra? 10 jul, 2012 23:23 |
|
kya
Elev |
Skrivet av Soof: Skrivet av kya: Skrivet av Soof: Skrivet av kya: Skrivet av Soof: Skrivet av kya: ASDFJAHJHDJAKHKD. Edit; Är det någon som är en killjoy haha? Alla killjoys har så coola namn Jag vet inte vad jag ska heta, när jag ser alla bra namn blir jag helt fehewi VILL HETA DET! Men jag måste ju komma på ett eget, får hoppas att det släpper snart. c: Ja, precis! Samma här :> Eller så kommer man på ett bra och så hittar man en som redan heter det ehe </3 Men jag hittade en jätte bra lista med ord man skulle kunna använda igår, så nu är det bara att tänka lite haha AWESOME. Länk? <: Såklart! Tryck! Den här ger bra tips också! Har kommit på ett par förslag till mig själv men är lite osäker haha.. Men säg till om du behöver hjälp! :3 Jag har kommit på ett jättebra, fast det kanske redan är taget, men jag älskar det iaf. Fragment Tears. Eller det kanske låter lite... nedstämt? Eller vad tycker du, ni andra? I love it! Jätte fint! :> ![]() ![]()
10 jul, 2012 23:30 |
|
Soof
Elev |
Skrivet av kya: Skrivet av Soof: Skrivet av kya: Skrivet av Soof: Skrivet av kya: Skrivet av Soof: Skrivet av kya: ASDFJAHJHDJAKHKD. Edit; Är det någon som är en killjoy haha? Alla killjoys har så coola namn Jag vet inte vad jag ska heta, när jag ser alla bra namn blir jag helt fehewi VILL HETA DET! Men jag måste ju komma på ett eget, får hoppas att det släpper snart. c: Ja, precis! Samma här :> Eller så kommer man på ett bra och så hittar man en som redan heter det ehe </3 Men jag hittade en jätte bra lista med ord man skulle kunna använda igår, så nu är det bara att tänka lite haha AWESOME. Länk? <: Såklart! Tryck! Den här ger bra tips också! Har kommit på ett par förslag till mig själv men är lite osäker haha.. Men säg till om du behöver hjälp! :3 Jag har kommit på ett jättebra, fast det kanske redan är taget, men jag älskar det iaf. Fragment Tears. Eller det kanske låter lite... nedstämt? Eller vad tycker du, ni andra? I love it! Jätte fint! :> Thihi, tack. <: Fast måste nog fundera ett tag till. owo 10 jul, 2012 23:33 |
|
kya
Elev |
Skrivet av Soof: Skrivet av kya: Skrivet av Soof: Skrivet av kya: Skrivet av Soof: Skrivet av kya: Skrivet av Soof: Skrivet av kya: ASDFJAHJHDJAKHKD. Edit; Är det någon som är en killjoy haha? Alla killjoys har så coola namn Jag vet inte vad jag ska heta, när jag ser alla bra namn blir jag helt fehewi VILL HETA DET! Men jag måste ju komma på ett eget, får hoppas att det släpper snart. c: Ja, precis! Samma här :> Eller så kommer man på ett bra och så hittar man en som redan heter det ehe </3 Men jag hittade en jätte bra lista med ord man skulle kunna använda igår, så nu är det bara att tänka lite haha AWESOME. Länk? <: Såklart! Tryck! Den här ger bra tips också! Har kommit på ett par förslag till mig själv men är lite osäker haha.. Men säg till om du behöver hjälp! :3 Jag har kommit på ett jättebra, fast det kanske redan är taget, men jag älskar det iaf. Fragment Tears. Eller det kanske låter lite... nedstämt? Eller vad tycker du, ni andra? I love it! Jätte fint! :> Thihi, tack. <: Fast måste nog fundera ett tag till. owo Haha, jo jag skulle gjort samma sak, man vill ju liksom inte ångra sig senare ![]() ![]()
10 jul, 2012 23:37 |
|
Soof
Elev |
Skrivet av kya: Skrivet av Soof: Skrivet av kya: Skrivet av Soof: Skrivet av kya: Skrivet av Soof: Skrivet av kya: Skrivet av Soof: Skrivet av kya: ASDFJAHJHDJAKHKD. Edit; Är det någon som är en killjoy haha? Alla killjoys har så coola namn Jag vet inte vad jag ska heta, när jag ser alla bra namn blir jag helt fehewi VILL HETA DET! Men jag måste ju komma på ett eget, får hoppas att det släpper snart. c: Ja, precis! Samma här :> Eller så kommer man på ett bra och så hittar man en som redan heter det ehe </3 Men jag hittade en jätte bra lista med ord man skulle kunna använda igår, så nu är det bara att tänka lite haha AWESOME. Länk? <: Såklart! Tryck! Den här ger bra tips också! Har kommit på ett par förslag till mig själv men är lite osäker haha.. Men säg till om du behöver hjälp! :3 Jag har kommit på ett jättebra, fast det kanske redan är taget, men jag älskar det iaf. Fragment Tears. Eller det kanske låter lite... nedstämt? Eller vad tycker du, ni andra? I love it! Jätte fint! :> Thihi, tack. <: Fast måste nog fundera ett tag till. owo Haha, jo jag skulle gjort samma sak, man vill ju liksom inte ångra sig senare Nä, det skulle vara hemskt jobbigt. 10 jul, 2012 23:42 |
|
ninja
Elev |
Skrivet av accioron: My Chemical Romance var nog det bästa som hänt mig tänkte jag för sisådär fyra-fem år sen, allting cirkulerade kring det bandet. Nu har jag inte lyssnat på en enda låt sen runt 2008 tror jag, hm. Ah well, things change. Exakt det här! Förutom att jag ibland tar nostalgitrippar och lyssnar på gamla låtar, kan dock inte påstå att jag gillar det nya albumet alls D: 10 jul, 2012 23:54 |
|
kya
Elev |
Skrivet av ninja: Skrivet av accioron: My Chemical Romance var nog det bästa som hänt mig tänkte jag för sisådär fyra-fem år sen, allting cirkulerade kring det bandet. Nu har jag inte lyssnat på en enda låt sen runt 2008 tror jag, hm. Ah well, things change. Exakt det här! Förutom att jag ibland tar nostalgitrippar och lyssnar på gamla låtar, kan dock inte påstå att jag gillar det nya albumet alls D: Varför tycker du inte om det nya? :3 ![]() ![]()
10 jul, 2012 23:55 |
|
ninja
Elev |
Skrivet av kya: Skrivet av ninja: Skrivet av accioron: My Chemical Romance var nog det bästa som hänt mig tänkte jag för sisådär fyra-fem år sen, allting cirkulerade kring det bandet. Nu har jag inte lyssnat på en enda låt sen runt 2008 tror jag, hm. Ah well, things change. Exakt det här! Förutom att jag ibland tar nostalgitrippar och lyssnar på gamla låtar, kan dock inte påstå att jag gillar det nya albumet alls D: Varför tycker du inte om det nya? :3 Hmm tror det är för att jag inte gillar att det låter mycket lugnare än de tidigare albumen, men har inte lyssnat särskilt mycket så kan hända att jag skulle kunna ändra uppfattning... Saknar Bob :'( 11 jul, 2012 00:02 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen