Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Dramione lovestory

Forum > Fanfiction > Dramione lovestory

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Angelina
Elev

Avatar


Bra!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F30.media.tumblr.com%2Ftumblr_m0zuye6XPI1rpsbjdo1_250.gif The Hunger Games <3

15 maj, 2012 18:17

amanda1104
Elev

Avatar


Jättebra. Hermione vad GÖR du?

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

15 maj, 2012 21:19

GinnyForever
Elev

Avatar


Vad säger Hermione nu?
"Malfoy fällde mig, men när jag skrek hans namn fångade han mig automatiskt."
Lycka till med den historien...

15 maj, 2012 21:49

amanda1104
Elev

Avatar

+1


Skrivet av GinnyForever:
Vad säger Hermione nu?
"Malfoy fällde mig, men när jag skrek hans namn fångade han mig automatiskt."
Lycka till med den historien...


Jag tror att hon och Draco är i knipa nu:/

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

16 maj, 2012 14:55

Borttagen

Avatar


braaa!!!

16 maj, 2012 16:03

Borttagen

Avatar


Nytt kapitel !! LÅÅÅNGT BARA SÅ NI VET !! ♥


Kapitel 4 (Draco’s perspektiv)

Som tur var hade inget sett Hermione och Draco’s lilla kram i klassrummet. Faktum med så hade ingen ens varit där. Eller ?

Lektionen hade varit oerhört lång och tråkig men när alla var på väg ut sa professor Snape
”Draco, Hermione, kan ni vänta lite. Jag måste prata med er”

Draco kände en stor klumt i magen när han gick mot professor Snape.
Tänk om han hade sett dem, hans liv som Slytherin elev var isåfall över.

”Varför kom ni så tidigt till lektionen idag?” Snape lät som vanligt allvarlig på rösten,
”Shit han såg oss” Tänkte Draco för sig själv, men Snape sa bara
”Ni är mina bästa elever, men att ni kommer hit så tidigt är inte bra, jag hinner inte plocka fram allt, så låt det inte hända igen”

Draco andades ut av stor lättnad.

Senare den dagen satt Hermione och Draco i ”Vid behov rummet” och kramades.

”Du anar inte hur mycket jag har saknat dig” sa Hermione leende.

Det blev natt. Hermione och Draco hade pratat i flera timmar, kyssts och kramats.
Nu låg Draco i sin säng, helt ensam. Tänkte på Hermione.

Hur skulle Draco förklara för Pansy att han bara varit tillsammans med henne för att inte bli mobbad.

Nej, han kunde inte, han kunde verkligen inte säga att han älskade en mugglarfödd, men han gjorde ju det, Han älskade den fantastiska Hermione Granger.

Draco ångrade sig dagen efter. Han skulle ha sagt till Pansy att han inte gillade henne. För att Pansy hade kysst Draco, kysst Draco precis framför ögonen på Hermione.

Draco såg rakt in i Hermione’s ögon som var fyllda med tårar.
Hon sprang därifrån och Draco kände sig som ett svin.

Kvällen därpå låg Draco och grät.
Han älskade Hermione.

ALLT VAR PANSY’S FEL.
Hon hade förstört allting.
Draco bestämde sig för att göra slut med Pansy dagen efter.

Dagen efter tog Draco mod till sig. Han sprang på Pansy i Slytherin’s sällskapsrum och sa snabbt ”Pansy, det här fungerar inte, jag gillar inte ens dig. Snälla stick, kom aldrig nära mig igen”

Draco var nöjd, han måste genast förlåta Hermione och berätta om Pansy.

Hoppas att ni tyckte om det !!

17 maj, 2012 21:55

Borttagen

Avatar


sjukt bra!

17 maj, 2012 22:21

amanda1104
Elev

Avatar


BRA!!! Ja nu kan inte änns Pansy blunda för sanningen längre(Den om att Draco inte gillar henne)

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

18 maj, 2012 11:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av amanda1104:
BRA!!! Ja nu kan inte änns Pansy blunda för sanningen längre(Den om att Draco inte gillar henne)

Nej verkligen inte !!!!! Kommer mer ikväll eller imorgon ! Lite småfix kvar !

19 maj, 2012 17:56

amanda1104
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av amanda1104:
BRA!!! Ja nu kan inte änns Pansy blunda för sanningen längre(Den om att Draco inte gillar henne)

Nej verkligen inte !!!!! Kommer mer ikväll eller imorgon ! Lite småfix kvar !


Oki

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

19 maj, 2012 18:25

1 2 3 4 5

Forum > Fanfiction > Dramione lovestory

Du får inte svara på den här tråden.