Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Dator i Harry-Potter?

Forum > Harry Potter > Dator i Harry-Potter?

1 2 3
Användare Inlägg
themarauder
Lärare

Avatar


Men det är ju så mysigt med det där "gammaldags"a

=) - just like themarauder

12 jan, 2011 12:33

Lumos
Elev

Avatar


Jag tycker jag med

Om man försöker vara någon annan kan man inte bli bättre än en kopia. Om man är sig själv kan man bli ett orginal.

12 jan, 2011 13:48

Beata
Elev

Avatar


Dudley spelade datorspel i en bok...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi53.tinypic.com%2F2yl7nkp.gif

21 jan, 2011 12:42

Sweeney
Elev

Avatar


Tänker på en rolig bild.. "what if wizards used internet?" elr ngt sådant.. xD

21 jan, 2011 15:54

lolliga luna
Elev

Avatar


det var inte sååå länge sedan! det var bara inte så vanligt med mindre saker som tex. små mobiltelefoner, laptops mm.

"Rör ej de radiostyrda plommonen"

21 jan, 2011 16:20

Sweeney
Elev

Avatar


Sista boken utspelade sig år 1998, så det är inte
gammalt..

21 jan, 2011 19:22

Lisen563
Elev

Avatar


Skrivet av Sweeney:
Sista boken utspelade sig år 1998, så det är inte
gammalt..
Nej!

5 jan, 2012 14:16

1 2 3

Forum > Harry Potter > Dator i Harry-Potter?

Du får inte svara på den här tråden.