Dator i Harry-Potter?
Forum > Harry Potter > Dator i Harry-Potter?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
12 jan, 2011 12:33 |
|
Lumos
Elev |
Jag tycker jag med
Om man försöker vara någon annan kan man inte bli bättre än en kopia. Om man är sig själv kan man bli ett orginal. 12 jan, 2011 13:48 |
|
Beata
Elev |
21 jan, 2011 12:42 |
|
Sweeney
Elev |
Tänker på en rolig bild.. "what if wizards used internet?" elr ngt sådant.. xD
21 jan, 2011 15:54 |
|
lolliga luna
Elev |
det var inte sååå länge sedan! det var bara inte så vanligt med mindre saker som tex. små mobiltelefoner, laptops mm.
"Rör ej de radiostyrda plommonen" 21 jan, 2011 16:20 |
|
Sweeney
Elev |
Sista boken utspelade sig år 1998, så det är inte
så gammalt.. 21 jan, 2011 19:22 |
|
Lisen563
Elev |
Nej!
5 jan, 2012 14:16 |
Forum > Harry Potter > Dator i Harry-Potter?
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen