slingersvans berättelse (SV)
Forum > Fanfiction > slingersvans berättelse (SV)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DyingToShoutOut
Elev |
Bra början, kan bli hur bra som helst den här! Men känn dig inte stressad att skriva
When Playtime Becomes Reality [SV] 13 maj, 2012 09:05 |
|
Borttagen
|
Super
13 maj, 2012 09:13 |
|
tjejigadia
Elev |
tack allihop
här kommer ett kapitel till hoppas ni gillar den Kapitel 2 Vad ska hända nu? Peter vaknade med en otrolig smärta i huvudet. Han befann sig i ett fyrkantigt rum. Rummet hade röda tapeter och tavlor med mugglare som blev förtryckta av hippogriffer, trollkarlar och häxor. Där fanns också avhuggna husalfs huvuden på väggarna. En brasa var tänd i ett hörn men den avstrålade ingen värme. Bredvid honom stod en staty av en påfågel. Han skulle precis sträcka handen för att känna vilket typ av sten den var gjord av när han upptäckte att han var hårt bunden. Peter upptäckte också att han var omringad. De hade alla svarta kappor och mask, förutom en. ”BELLATRIX” skrek han. Bellatrix flinade hånfullt. Hon hade hans stav i handen. ”Min stav” flämtade han. ”Ge tillbaks den”. ”Det tror jag inte” sa en kall släpig röst. ”Välkommen, Pettigrew, till mitt lilla gömställe”. Och ut ur skuggorna kom Lord Voldemort. ”Vad vill du mig” sa Peter skrämt. Men Voldemort brydde sig inte om honom. ”Du känner väl Lily och James Potter?” sa Voldemort. Peter nickade skrämt. ”Självklart du gör, lyssna noga på mig. Jag vill att du hjälper mig att döda lille Harry” sa Voldemort slugt. ”Annars så går det illa för dig”. ”ALDRIG” skrek Peter ”Jag har inte tid med dumheter, CRUSIO” skrek Voldemort hånfullt. Ett rött sken for ut ur hans stav och Peter skrek och vred sig i plågor. Voldemort knyckte med staven och han slutade att skrika. ”Nu då?” sa Voldemort. ”Kan du fortfarande inte hjälpa mig”. Bellatrix skrattade hånfullt. ”Jag gör vad som helst, vad som helst” skrek Peter. ”förbered för ritualen” sa Voldemort skadeglatt.
14 maj, 2012 15:58 |
|
Borttagen
|
bra.
14 maj, 2012 16:24 |
|
Borttagen
|
Bra
14 maj, 2012 21:17 |
|
amanda1104
Elev |
Peter, du kan verkligen vara en jäkla fet idiot ibland!!!
Jättebra längtar tills det kommer mer Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 15 maj, 2012 21:10 |
|
tjejigadia
Elev |
Skrivet av amanda1104: Peter, du kan verkligen vara en jäkla fet idiot ibland!!! Jättebra längtar tills det kommer mer Hahaha ja det kan han bli Tack
15 maj, 2012 21:15 |
|
amanda1104
Elev |
Varsegod
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 15 maj, 2012 21:16 |
|
tjejigadia
Elev |
19 maj, 2012 13:19 |
|
Mysan9
Elev |
Bra!
19 maj, 2012 13:28 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen