Letizia Sharm-*andetag...*
Forum > Fanfiction > Letizia Sharm-*andetag...*
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Gooooooooooooooodie!
13 maj, 2012 18:54 |
|
Soda
Elev |
13 maj, 2012 18:55 |
|
Marsku
Elev |
Nu ska du få lite kritik
You have been accepted in Hogwarts School of Witchcraft and Wizardy :D JOIN THE DARK FORCES! WE HAVE COOKIES! 14 maj, 2012 20:33 |
|
Borttagen
|
Bra
14 maj, 2012 21:14 |
|
Angelina
Elev |
15 maj, 2012 18:20 |
|
Soda
Elev |
Skrivet av Marsku: Nu ska du få lite kritik Okej bra att jag får lite kritik så att jag vet vad jag ska träna på
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22924&page=1#p1
17 maj, 2012 12:05 |
|
Borttagen
|
braaa!!!
17 maj, 2012 13:23 |
|
Ginny =)
Elev |
Sååå fersk ny läsare! *bevakar*-så klart. holler med om att (om man kan skriva så) det ska vara lite längre kapitel!
19 maj, 2012 21:37 |
|
Soda
Elev |
Okey men är det något annat jag behöver öva på?? Typ skriv så och så?? Oxå behöver jag några nya ideér
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22924&page=1#p1
31 maj, 2012 11:08 |
|
Borttagen
|
Det är bra men du skriver så kort
1 jun, 2012 11:00 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen