Livet utanför
Forum > Fanfiction > Livet utanför
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HannaPanna
Elev |
Bara så att ni vet kanske jag inte kommer att skriva i jag-form, kanske skriver i hon-form, vi får se!!
11 maj, 2012 17:26 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Mitt Internet funkar inte på datorn, är inne på telefonen nu, så det kanske kommer dröja ett tag innan mitt kapitel kommer upp... Men läs Hannas istället, jag lovar, hon är grymt mycket bättre än mig på att skriva!
11 maj, 2012 17:51 |
|
_SanD_
Elev |
11 maj, 2012 20:02 |
|
Borttagen
|
Åh, herregud va bra!! ♥
*tummen upp för dig* 11 maj, 2012 20:07 |
|
MissFniss
Elev |
12 maj, 2012 08:31 |
|
Borttagen
|
bravissimo
12 maj, 2012 08:58 |
|
Clara Darkin
Elev |
Skrivet av HannaPanna: Bara så att ni vet kanske jag inte kommer att skriva i jag-form, kanske skriver i hon-form, vi får se!! Jag gillar hon-form. :3 Men samtidigt är det mycket känslor och tankar i jag-form, men vill helst höra hon-form. :3 ![]()
12 maj, 2012 10:31 |
|
Borttagen
|
braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
12 maj, 2012 10:36 |
|
Borttagen
|
BRA!!!
12 maj, 2012 20:38 |
|
Cindy
Elev |
13 maj, 2012 20:32 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen