Tom Felton
Forum > Harry Potter > Tom Felton
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag kan verkligen inte se någon annan spela Draco än honom! ♥ Älskar honom som skådespelare och person, haha! xD ♥ Elma00: Tom Felton har ju inte håret uppsatt i en knut? xD jag såg en interjuv som spelades in typ i början av 2012 och då hade han det. har set ett par bilder med på han när han har uppsat. 5 maj, 2012 09:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Weasleygirl98: Jag tycker han gör Draco så himla bra! Ingen kunde ha gjort honom bättre! Dessutom är det precis så jag ser honom i böckera! Samma här! Men jag är inte en Draco-lover. 5 maj, 2012 10:58 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nej, dte måste man ju inte vara för att tycka någon är bra! Skrivet av Weasleygirl98: Jag tycker han gör Draco så himla bra! Ingen kunde ha gjort honom bättre! Dessutom är det precis så jag ser honom i böckera! Samma här! Men jag är inte en Draco-lover. 5 maj, 2012 11:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag kan verkligen inte se någon annan spela Draco än honom! ♥ Älskar honom som skådespelare och person, haha! xD ♥ Elma00: Tom Felton har ju inte håret uppsatt i en knut? xD jag såg en interjuv som spelades in typ i början av 2012 och då hade han det. har set ett par bilder med på han när han har uppsat. Okej... Har inte sett det men jaja. 5 maj, 2012 11:19 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Weasleygirl98: Jag tycker han gör Draco så himla bra! Ingen kunde ha gjort honom bättre! Dessutom är det precis så jag ser honom i böckera! Samma här! Men jag är inte en Draco-lover. Samma här! Winter is coming... 5 maj, 2012 19:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Weasleygirl98: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Weasleygirl98: Jag tycker han gör Draco så himla bra! Ingen kunde ha gjort honom bättre! Dessutom är det precis så jag ser honom i böckera! Samma här! Men jag är inte en Draco-lover. Samma här! Här med 5 maj, 2012 19:52 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Weasleygirl98: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Weasleygirl98: Jag tycker han gör Draco så himla bra! Ingen kunde ha gjort honom bättre! Dessutom är det precis så jag ser honom i böckera! Samma här! Men jag är inte en Draco-lover. Samma här! Här med Det blir som ändå att man gillar dem fast man hatar dem! haha, ja ni fattar Winter is coming... 5 maj, 2012 19:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Weasleygirl98: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Weasleygirl98: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Weasleygirl98: Jag tycker han gör Draco så himla bra! Ingen kunde ha gjort honom bättre! Dessutom är det precis så jag ser honom i böckera! Samma här! Men jag är inte en Draco-lover. Samma här! Här med Det blir som ändå att man gillar dem fast man hatar dem! haha, ja ni fattar Hahah 5 maj, 2012 19:56 |
|
Hermione.Granger.
Elev |
Jag tycker att han passar jätte bra som Draco! ♥
6 maj, 2012 18:21 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
6 maj, 2012 18:41 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen