Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Tom Felton

Forum > Harry Potter > Tom Felton

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag kan verkligen inte se någon annan spela Draco än honom! ♥ Älskar honom som skådespelare och person, haha! xD ♥

Elma00: Tom Felton har ju inte håret uppsatt i en knut? xD

jag såg en interjuv som spelades in typ i början av 2012 och då hade han det. har set ett par bilder med på han när han har uppsat.

5 maj, 2012 09:39

Borttagen

Avatar


Skrivet av Weasleygirl98:
Jag tycker han gör Draco så himla bra! Ingen kunde ha gjort honom bättre! Dessutom är det precis så jag ser honom i böckera!

Samma här! Men jag är inte en Draco-lover.

5 maj, 2012 10:58

Dramione99
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Weasleygirl98:
Jag tycker han gör Draco så himla bra! Ingen kunde ha gjort honom bättre! Dessutom är det precis så jag ser honom i böckera!

Samma här! Men jag är inte en Draco-lover.
Nej, dte måste man ju inte vara för att tycka någon är bra!

5 maj, 2012 11:00

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag kan verkligen inte se någon annan spela Draco än honom! ♥ Älskar honom som skådespelare och person, haha! xD ♥

Elma00: Tom Felton har ju inte håret uppsatt i en knut? xD

jag såg en interjuv som spelades in typ i början av 2012 och då hade han det. har set ett par bilder med på han när han har uppsat.

Okej... Har inte sett det men jaja.

5 maj, 2012 11:19

Weasleygirl98
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Weasleygirl98:
Jag tycker han gör Draco så himla bra! Ingen kunde ha gjort honom bättre! Dessutom är det precis så jag ser honom i böckera!

Samma här! Men jag är inte en Draco-lover.

Samma här!

Winter is coming...

5 maj, 2012 19:06

Borttagen

Avatar


Skrivet av Weasleygirl98:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Weasleygirl98:
Jag tycker han gör Draco så himla bra! Ingen kunde ha gjort honom bättre! Dessutom är det precis så jag ser honom i böckera!

Samma här! Men jag är inte en Draco-lover.

Samma här!

Här med

5 maj, 2012 19:52

Weasleygirl98
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Weasleygirl98:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Weasleygirl98:
Jag tycker han gör Draco så himla bra! Ingen kunde ha gjort honom bättre! Dessutom är det precis så jag ser honom i böckera!

Samma här! Men jag är inte en Draco-lover.

Samma här!

Här med


Det blir som ändå att man gillar dem fast man hatar dem! haha, ja ni fattar

Winter is coming...

5 maj, 2012 19:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av Weasleygirl98:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Weasleygirl98:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Weasleygirl98:
Jag tycker han gör Draco så himla bra! Ingen kunde ha gjort honom bättre! Dessutom är det precis så jag ser honom i böckera!

Samma här! Men jag är inte en Draco-lover.

Samma här!

Här med


Det blir som ändå att man gillar dem fast man hatar dem! haha, ja ni fattar


Hahah

5 maj, 2012 19:56

Hermione.Granger.
Elev

Avatar


Jag tycker att han passar jätte bra som Draco! ♥

6 maj, 2012 18:21

Ida Ginny Lovegood
Elev

Avatar


Han passar som Draco .

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F79414b6975f6d381d7b6486d3990307c%2Ftumblr_mjfdxlL2Yn1ra40iho1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Fe6223dc6f3d2a87deddba3bf827b7dd7%2Ftumblr_mjloisLP2s1r9eomoo1_500.jpg

6 maj, 2012 18:41

1 2 3 4 5 6

Forum > Harry Potter > Tom Felton

Du får inte svara på den här tråden.