Kattnamn!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Belle
Elev |
Skrivet av ikka: Eller hur, vad som helst förutom Sasuke Sirius, Severus, Slughorn/Sniglehorn (haha), Seaker, Seamus, Salazar, Stan Eller något som inte har med hp att göra? Simon, Sonny, Sam, Sockan, Sture Nej, döp den till Sasuke !♥ Det skulle min katt lätt heta. I'll be flying on my broomstick... 6 jan, 2011 22:32 |
|
Slytherinofc
Elev |
Min katt heter Mirre haha ^^
Det är ett gulligt namn tycker jag Jag har en till katt som heter Saki också C: Uttalas Sacki ^^ (Namnet kommer från filmen Torkel i Knipa om det är nån som känner igen namnet Haters will say what they want but their hate will never stop you from chasing your dream ♥ 7 jan, 2011 11:10 |
|
parkinson123
Elev |
Scorpius
Smulan heter min katt.. det är inte så dumt Men " Sirius eller Severus" skulle vara fint ^^ ![]()
7 jan, 2011 11:50 |
|
Riddiculus
Elev |
Skulle vara lite kul om den hette Sirius.
"Seriöst, Sirius, kom nu!" 7 jan, 2011 11:54 |
|
Snövinge
Elev |
Skrivet av Cyachi: Efter att ha älskat Lejonkungen som barn så måste jag säga att Simba är bland de finare kattnamnen, trots att det är rätt vanligt. Annars håller jag med Lamslå om Krumben! Jaaaaa!!! Simba!!!! ♥ ♥ ♥ Annars måste jag hålla med om Sirius, eller kanske Smulan. Fast det är mer tjejnamn... (Smulan alltså) Annars tycker jag om namnen Sam (Samwise ♥ ), Snurre, Sniff, Solstråle (eller nåt annat med Sol) eller Saffran. Vill du har flertips, kolla här! http://www.alltomkatter.se/pg/expages/read/Kattnamn/ We are all wizards. Even Ron. 11 jan, 2011 15:49 |
|
Drake
Elev |
Hag har en katt som heter Ronald Weasly ;'3
19 nov, 2011 13:00 |
|
linnvendela
Elev |
Vår katt hette Ibsen, men den blev så gammal och sjuk så vi fick avliva den
Att dina föräldrar sa att kattnamnet skulle börja på S är inte viktigt. Däremot är det bra om namnet innehåller ett S. för katter lyssnar bättre när man säger S!=) Jaha. 19 nov, 2011 13:05 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Min katt heter ungar heter Gari, Nori, Dashi, Toro och Ebi..
Dock kommer jag inte på något... Du kanske har ett språk som du tycker om, hitta något du tycker om och se vad det heter på det språket. Swahili är riktigt fint.... 19 nov, 2011 13:17 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Sebastian, Sasuke, Satoshi, Shunji, Shinya, (Zeus), Scorpius, Shakespeare, Samwise (Gamgee), Sandlers, Sawyers, Scott, Scully, Septimus, Sheldon, Sherlock...
Sådär, det var nog lite av allt. Japanskt, klassiskt, LotR, x-men, Lost, tbbt osv. Mina favoriter som jag tror att er katt hade passat i är Shakespeare, Samwise, Sheldon eller Sherlock. ^^ Men Sebastian är alltid fint och jag älskar japanska namn överlag. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 19 nov, 2011 13:18 |
|
ginny_ginny
Elev |
Vi hade en katt som hette Stina♥ Men hon blev sjuk så vi vart tvungna att avliva henne :'(
Men ett killnamn... hmm.... Max
19 nov, 2011 13:19 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen