I.S.K
Forum > Fanfiction > I.S.K
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
T varför Hagrid?
Kapitel 6 Nästa dag skulle vi till Diagongränden . Vi skulle köpa böcker & severus skulle köpa trollstav & kläder. vi tog flampulver dit. "Severus är du säker på att du klarar dig" ."Ja mamma"."helt säker". "jaa".Jag pussade honom på kinden & han klev in i elden & sa " dialon gränden" " sa han inte fel "sa jag" Jag följer efter honom"sa jag. jag klev in i elden & sa " dialon gränden" plötslig kände jag ett snurr& plötsligt var jag på kinesiska muren."mamma vi är inte i diagon gränden ". "nej & nu säger du xenolono" men då kom en kinesisk drake fram till severus "mamma jag vill ha en drake" ,då kom en försäljare fram till oss & sa "är han intreserad ,han kan få den för en galleon" . jag kände i mina fickor & fiskade upp en guld peng "varsegod" " tack". Måste dela upp turen till diagon gränden i två delar. men är det någon mer än mina syskon & min kusin som läser dena ff?Det kommer att bli längre kapitel sen 12 maj, 2012 21:27
Detta inlägg ändrades senast 2012-10- 2 kl. 07:44
|
|
Borttagen
|
Bra men asså jag menade att antingen kan man skriva såhär :
-Tack mamma Eller: "Tack mamma" Inte -tack mamma- Bara så att du vet 13 maj, 2012 09:17 |
|
Borttagen
|
Ok men varför Hagrid
13 maj, 2012 09:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ok men varför Hagrid Vadå Hagrid? 13 maj, 2012 10:46 |
|
Borttagen
|
På smeylys
13 maj, 2012 18:52 |
|
Vlodemort
Elev |
14 maj, 2012 18:34 |
|
Borttagen
|
Kapitel 7
När vi hade kommit hem till england bestämde vi att Severus & albus skulle transferera sig(det var säkrast så) De gav sig av med ett judligt PANG, sen var det min tur att ge mig av till diagongränden När jag kom fram till den läkrande kitteln så var Albus redan där (så klart) " gick allt bra?" frågade jag"MAMMAA jag vill till gorge & angelinas butik nuuuu"skrek severus"vänta på pappa",men så dök han upp så att vi kunde gå ,vi delade upp oss i två grupper ,jag & severus gick till olivanders för att prova trollstav,medan albus & scorpius gick & köpte böcker.När vi gick in i ollivanders butik kände vi en doft av trä."halååååååå är någon hemma"skrek Severus men då dök olivander"MAMMA!!!!!!!"skrek severus"men vad gör du här lilly?"det är min son som ska prova en"han tittade ner på severus men sa" kanske den här 8,5 tum päronträd med enhörnings hår som kärna"." severus blir detta bra "mamma jag blev varm""vifta med den" "Ok" då kom det ut blommor från trollstaven sorry men det blev så mycket att skriva om 21 maj, 2012 15:29 |
|
Nessie Black
Elev |
Bra
Come to the dark side, we have Draco 28 maj, 2012 20:34 |
|
Borttagen
|
Yey ny läsare AWSOME kommer förmodligen mer i morgon
28 maj, 2012 20:36 |
|
Soda
Elev |
29 maj, 2012 09:29 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen