Villket djur skulle du ta?
Forum > Harry Potter > Villket djur skulle du ta?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
malcolmadela
Elev |
16 maj, 2012 22:09 |
|
Borttagen
|
Fågel fenix
16 maj, 2012 22:18 |
|
Whya
Elev |
Okej, först tänkte jag ju bara svara en, mn så poppade bara fler och fler upp i huvudet.. Så en Hippogriff, en fågel Fenix eller en drake ♥
16 maj, 2012 23:37 |
|
Hope Potter
Elev |
16 maj, 2012 23:42 |
|
Borttagen
|
Jag skulle vilja ha en drake. Dem är så coola!
17 maj, 2012 07:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Inexora: Det tycker jag okså,dom verkar mysigaJag skulle nog vilja ha en hippogriff. Tycker att de är väldigt söta. :3 17 maj, 2012 09:02 |
|
Borttagen
|
MÅNGA!Men här är några jag skulle vilja ha: Testral, Enhörning, Drake, fenix
17 maj, 2012 09:02 |
|
Lily_Potter2002
Elev |
Jag ska köpa en uggla men vill ha en katt också
17 maj, 2012 09:18 |
|
Borttagen
|
^^
Det är vär inte magiska djur? 17 maj, 2012 09:22 |
|
hulle11
Elev |
En liten uggla skulle jag vilja ha
17 maj, 2012 09:23 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen