En lista även på dem äckligaste smakerna
Forum > Mugglarportalen > En lista även på dem äckligaste smakerna
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Även om Erfa har fullt upp, så kan det väl inte vara så svårt att fixa det?
Detta är nog en av de bästa förslagen någonsin 10 jul, 2012 17:04 |
|
Borttagen
|
11 jul, 2012 00:01 |
|
Borttagen
|
Spya skulle jag klassificera som den minst populära smaken på mugglis. typ 3% gillade den...
4 nov, 2012 14:26 |
|
Luna Lönn
Elev |
Öronvax och brokoli, ursäkta till er som gillar brokoli men det gör inte jag!
![]() _________________________________________________________ Läs -Sveket- av: Ursula Poznanski Läs -Legend- av: Marie Lu 4 nov, 2012 15:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Voldemort och granbarr fast mn kan äta granbarr, och det är inge fel med det. 4 nov, 2012 15:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Voldemort och granbarr fast mn kan äta granbarr, och det är inge fel med det. Ja som brännässla fast man måste koka det först 4 nov, 2012 15:56 |
|
gjerua
Elev |
4 nov, 2012 18:35 |
|
Borttagen
|
Jag mår typ illa av att ens läsa de äckliga smakerna xD
4 nov, 2012 18:37 |
|
Borttagen
|
Bara jag som var lyckligast i världen när jag fick en böna med Voldemortsmak?
5 nov, 2012 00:34 |
|
Borttagen
|
Haha, nej xD Eller inte enligt mig. Smakade det direkt från en gran på dagis och har fortfarande den där "äckliga" smaken i minnet xD 5 nov, 2012 07:22 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen