trollstavar
Forum > Harry Potter > trollstavar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Sirius är jättefin! Och fleurs
22 apr, 2012 12:56 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Ja det är sant!
Winter is coming... 22 apr, 2012 13:18 |
|
Borttagen
|
Jag tycker väldigt mycket om Hermiones stav.
22 apr, 2012 13:40 |
|
Borttagen
|
Jag gillar fläderstaven!
22 apr, 2012 13:46 |
|
Borttagen
|
Fluers, Cedrics och Lunas.
22 apr, 2012 14:03 |
|
TheHeirOfSlytherin
Elev |
Voldemorts är cool men jag gillar Grindelwalds för att den är unik och väldigt väl uttänkt
by my heel, i care not 22 apr, 2012 17:32 |
|
Borttagen
|
Bills är jättefin! Men jag har alltid gillat Fleurs och Lupins också.
22 apr, 2012 17:41 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
22 apr, 2012 17:54 |
|
Fillish
Elev |
22 apr, 2012 22:00 |
|
argus filtch
Elev |
siriussirius
a wise man ones said i don`t know what weapons we use in ww3 but in ww4 we use sticks and stones 22 apr, 2012 22:02 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen