Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

trollstavar

Forum > Harry Potter > trollstavar

1 2 3 4 ... 6 7 8
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Sirius är jättefin! Och fleurs och lunas! Men om jag skulle köpa nån skulle jag nog ta fläderstaven :3 mwahahaha

22 apr, 2012 12:56

Weasleygirl98
Elev

Avatar


Ja det är sant!

Winter is coming...

22 apr, 2012 13:18

Borttagen

Avatar


Jag tycker väldigt mycket om Hermiones stav.

22 apr, 2012 13:40

Borttagen

Avatar


Jag gillar fläderstaven! Den är ju så mäktig!

22 apr, 2012 13:46

Borttagen

Avatar


Fluers, Cedrics och Lunas.

22 apr, 2012 14:03

TheHeirOfSlytherin
Elev

Avatar


Voldemorts är cool men jag gillar Grindelwalds för att den är unik och väldigt väl uttänkt

by my heel, i care not

22 apr, 2012 17:32

Borttagen

Avatar


Bills är jättefin! Men jag har alltid gillat Fleurs och Lupins också.

22 apr, 2012 17:41

Ida Ginny Lovegood
Elev

Avatar


Jag tycker att Ginny och Lunas är väldigt fina !

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F79414b6975f6d381d7b6486d3990307c%2Ftumblr_mjfdxlL2Yn1ra40iho1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Fe6223dc6f3d2a87deddba3bf827b7dd7%2Ftumblr_mjloisLP2s1r9eomoo1_500.jpg

22 apr, 2012 17:54

Fillish
Elev

Avatar


Dracos är väldigt snygg. Väldigt enkel och fin.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fpgtipsonfilms.files.wordpress.com%2F2012%2F05%2Fthe-avengers-loki.jpg%3Fw%3D300%26amp%3Bh%3D207 https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.e-university.ca%2Fuottawa%2Fmaggie%2Fclaw.jpg

22 apr, 2012 22:00

argus filtch
Elev

Avatar


siriussirius

a wise man ones said i don`t know what weapons we use in ww3 but in ww4 we use sticks and stones

22 apr, 2012 22:02

1 2 3 4 ... 6 7 8

Forum > Harry Potter > trollstavar

Du får inte svara på den här tråden.