HP namn på norska!
Forum > Harry Potter > HP namn på norska!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nelly1513
Elev |
Skrivet av Matizze: Skrivet av Nelly1513: Skrivet av Matizze: McSnurp? Langballe? XD Någon mer än jag som tror att HP-karaktärerna är glada över att vara britter? Jag skulle inte vilja heta Håsblås i efternamn om jag så fick 1000 galleoner TwT Tänk att säga stolt "En håsblås är lojal och rättvis!" Haha xD Helt plötsligt ringer "Alla Hufflepuffar är fårskallar" HELT annorlunda XD Haha! XD AlexZz and I are friends 4 ever <3
29 apr, 2012 17:24 |
|
Lou
Elev |
Hahahhaa, fin översättning. Svenska språket har i alla fall de riktiga namnen...
Jag är en stolt GryffinPuffare <3 29 apr, 2012 18:12 |
|
-Patronus-
Elev |
29 apr, 2012 20:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lou: Hahahhaa, fin översättning. Svenska språket har i alla fall de riktiga namnen... *De flesta 29 apr, 2012 20:06 |
|
Nelly1513
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lou: Hahahhaa, fin översättning. Svenska språket har i alla fall de riktiga namnen... *De flesta Ja, som Tom Dolder... De ändrade det ju^^ (Fast av en anledning :3) AlexZz and I are friends 4 ever <3
29 apr, 2012 20:07 |
|
Borttagen
|
29 apr, 2012 20:08 |
|
Nelly1513
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nelly1513: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lou: Hahahhaa, fin översättning. Svenska språket har i alla fall de riktiga namnen... *De flesta Ja, som Tom Dolder... De ändrade det ju^^ (Fast av en anledning :3) Ja, och Gyllenroy Lockman^^ Och Horace Slughorn blev till Horace Snigelhorn :3 AlexZz and I are friends 4 ever <3
29 apr, 2012 20:09 |
|
Borttagen
|
Åhå... Venke Dolorosa Uffert
29 apr, 2012 20:10 |
|
AlexZz
Elev |
29 apr, 2012 20:12 |
|
Nadia
Elev |
29 apr, 2012 20:15 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen