Mugglismärke :D
Forum > Mugglarportalen > Mugglismärke :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Julle
Elev |
Skrivet av Clementin: Skrivet av Julle: Skrivet av Clementin: Jättebra idé! Ett armband eller något liknande tycker jag är en bra idé, men det syns ju inte så mycket. Och jag skulle inte vilja gå med samma tröja varje dag. x/ Gör en namnlista Namnlista? o.O Ja, tagga alla som vill ha en pi ntex ![]()
21 apr, 2012 15:38 |
|
Miss Black
Elev |
21 apr, 2012 16:43 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
21 apr, 2012 17:17 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
21 apr, 2012 17:47 |
|
Borttagen
|
vi ska ha en pin !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
21 apr, 2012 18:23 |
|
Lupinfan
Elev |
21 apr, 2012 18:30 |
|
Borttagen
|
jag är oxå med!
21 apr, 2012 19:04 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Att fixa pins är ju inte så svårt.
Men först måste vi ju komma på vilket märke vi ska ha. Om någon hittar på något Så kan jag göra det och sen ta beställningar. 22 apr, 2012 12:20 |
|
Stinaa
Elev |
Skrivet av DeathDownAlex: Att fixa pins är ju inte så svårt. Men först måste vi ju komma på vilket märke vi ska Om någon hittar på något Så kan jag göra det och sen ta beställningar. Japp ett märke jag tycker det vore roligt med ett splitter nytt hemma gjort DeathDownAlex: Jättesnällt!!
22 apr, 2012 14:35 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Stinaa
Ja men då tycker jag att vi gör en liten tävling. Så får folk skicka in bidrag. Många skulle nog kunna tänka sig att göra egna, men att ha en liten försäljning av dem skulle ju vara bra. Alla kanske inte kan tänka sig att göra egna. Sen måsta man ju också prata med Erik, mugglis har copyright. 22 apr, 2012 14:38 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen