Why can’t I stop loving you?[SV][Lily&James]
Forum > Fanfiction > Why can’t I stop loving you?[SV][Lily&James]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
SuperSuperSuperSuperBraa!!!!
26 apr, 2012 19:51 |
|
Lemon
Elev |
De var inte dåligt. De var superduperbra!
Vissa saker borde inte existera, en av dessa saker är grön paprika 26 apr, 2012 20:14 |
|
Erica
Elev |
27 apr, 2012 16:18 |
|
TheOnlyLion
Elev |
jätte bra :'
27 apr, 2012 16:19 |
|
Nadia
Elev |
Jag har en fråga till mina kära läsare ^^ vill ni att jag ska skriva från James och Lilys perspektiv eller så som det förra kapitlet var? hoppas ni fattar vad jag menar
![]()
1 maj, 2012 20:33 |
|
Hermia
Elev |
Lily och James perspektiv tack
Once a MADling, always a MADling 1 maj, 2012 20:41 |
|
Nadia
Elev |
1 maj, 2012 20:41 |
|
Nelly1513
Elev |
Jag tycker att du ska skriva i ett perspektiv i ett kapitel och sen ett annat perspektiv i ett annat kapitel^^
Typ, först Lilys perspektiv i kapitel 6. Men James kapitel i kapitel 7 AlexZz and I are friends 4 ever <3
1 maj, 2012 20:48 |
|
Nadia
Elev |
Skrivet av Nelly1513: Jag tycker att du ska skriva i ett perspektiv i ett kapitel och sen ett annat perspektiv i ett annat kapitel^^ Typ, först Lilys perspektiv i kapitel 6. Men James kapitel i kapitel 7 Okej ![]()
1 maj, 2012 21:07 |
|
TheOnlyLion
Elev |
spelar ingen roll skriv som du vill :' 3 ♥
2 maj, 2012 15:09 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen