Draco
Forum > Harry Potter > Draco
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Nadia: Jag älskar Draco Inte bara för hans utseende utan hela hans karaktär och allt ! ♥ Instämmer! 22 apr, 2012 17:16 |
|
huffpuff
Elev |
25 apr, 2012 19:44 |
|
fredrika
Elev |
draco är jävligt snygg
follow me on instagram, @fredrikaanderson 25 apr, 2012 22:19 |
|
Carneol
Elev |
Älskar hans utseende och personlighet, han är ju en liten badboy
25 apr, 2012 23:22 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Ja, kanske lite, eller... ja det är han, men han är ju liksom inte så shyst, förutom i de sista filmerna
Winter is coming... 26 apr, 2012 16:15 |
|
linnea von potter
Elev |
draco =super snygg
belieber 4-ever <3 26 apr, 2012 16:18 |
|
Borttagen
|
Tom Felton. ♥
26 apr, 2012 16:23 |
|
Miskel
Elev |
26 apr, 2012 16:29 |
|
huffpuff
Elev |
28 apr, 2012 13:08 |
|
TheHeirOfSlytherin
Elev |
Jag tycker att han är lite gnällig bara men annars är han okej
by my heel, i care not 29 apr, 2012 02:19 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen