Why is love soo hard? (sv)
Forum > Fanfiction > Why is love soo hard? (sv)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Måntass
Elev |
18 apr, 2012 16:05 |
|
DobbyLovesVoldemort
Elev |
Kapitel 7- Beslutet
Dobby glodde förskräckt på Voldemort för att försäkra sig om att han inte sett brevet. sedan åt han upp brevet för att gömma beviset för Harrys erbjudande. Voldemort såg att Dobby proppade i sig ett papper och blev misstänktsamm. Dobby behövde tänka. Han ville ha både Harry och Voldemort. Men han kunde inte ha båda två...eller...? Nu satte han pricket över i:et för andra gången i sitt liv! Han skulle få Voldemort att gilla Harry så att dom alla 3 kunde leva i harmoni i en TREKANT!!!
18 apr, 2012 20:11 |
|
Borttagen
|
Hahhahaha !! Gillar det kapitlet !!
18 apr, 2012 20:14 |
|
Borttagen
|
x_x
Haha! Askul! 18 apr, 2012 20:38 |
|
Måntass
Elev |
19 apr, 2012 16:07 |
|
DobbyLovesVoldemort
Elev |
Kapitel 8- Harry och Voldemort
"Du vet, han, Harry?" Sa Dobby försiktigt senare den kvällen där han satt och masserade Voldemorts fötter. "Min hatade ärkefiende som jag hatar och hatar och hatar och hatar? Ja, jag vet vem det är." Sa Voldemort och stönade av lycka när Dobby cirkulerade med sin lilla hand runt hans fotknöl. "Aha..." suckade Dobby och insåg att han behövde vara riktigt listig för att genomföra sin plan om treenighet. Dagen efter skickade han tillbaka ett brev till Harry. Hej Harry! Jag älskar dig, men om du vill vara i hop med mig finns det ett villkor, Voldemort kommer på köpet...
19 apr, 2012 22:41 |
|
Borttagen
|
Haha !! ROLIG !!
20 apr, 2012 16:21 |
|
DobbyLovesVoldemort
Elev |
Kapitel 9- Planen går i verk
Dobby var nu påväg till Harrys sovsal för att genomföra sin plan. Han hade diskuterat med Harry om sin plan i brev dom skickat till varandra. nu undrar ni nog vad det är för plan vi snackar om. Jo såhär är det: Harry ska dricka polycielixir för att likna Dobby och sedan ska Harry förföra Voldemort och få honom att gå med på att göra den ''den obrytbara eden'' på att han alltid kommer älska Harry som Voldemort tror är Dobby. En perfekt plan som Dobby kom alldeles själv! Det hade tagit 3 år att göra elixiret eftersom dom inte var så smarta och bra på att göra elixir. nu var Dobby framme vid Harrys dörr och Harry satt och väntade spritt språngade NAKEEEEEEEEEEEEN!!!!!!!! Harry hade fått gå om en massa år på Hogwarts för att få stanna eftersom han hade en kort affär med Snape och diverse andra. Harry nickade kort och reste sig upp. Dobby smackade till hans bara rumpa och Harry fnittrade. Dobby räckte honom elixiret och Harry svalde kort. Alfen såg sin vackra sin vackra Harry förvandlas till något fruktansvärt fult, åhh juste det var han själv. Voldemort hade förbjudit alla speglar i huset så att Dobby inte skulle få sanningen. Alfen hade sedan länge bestämt sig för att han nu skulle ha en timme för sig själv innan han skulle komma hem och leva i treenighet i resten av sitt liv. Hans sista timme som ungkarl/ungalf... Harry tog på sig Dobbys kläder och försvann ut genom dörren. UR HARRY/DOBBYS (Habbys)SYNPUNKT: Habby hade just upptäckt att han hade sitt ärr och sina glasögon kvar, trots att allt annat var Dobbys. Han struntade i det och transfererade sig bort till Voldys hus. "Hej Vol... jag menar älskning! Jag är hemma nuuuuu!" UR DOBBY (orginalets) SYNPUNKT: Dobby the one and only lyckades under denna timme skaffa sig åtskilliga pojk/alfvänner inklusive Snape, Flitwick, Yaxley, Bellatrix (hon är en man) med flera. End of synpunkt. UR HABBYS SYNPUNKT: Habby låg nu på soffan och hånglade med Voldemort. Nu var perfekta tillfället att fråga; "Går du med på att göra en obrytbar ed där du går med på att älska mig för all tid och alltid leva med mig no mather what?" Sa Habby. OMG WHAT WILL HAPPEN???? NEXT CHAPTER IS THE LAST!!!
20 apr, 2012 17:10 |
|
Borttagen
|
OMG WHAT WILL HAPPEN ??
20 apr, 2012 17:14 |
|
Måntass
Elev |
20 apr, 2012 17:14 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen