ron vs hermione
Forum > Harry Potter > ron vs hermione
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
fredrika
Elev |
herregud vad svår fråga.. har sbsolut ingen aning
follow me on instagram, @fredrikaanderson 15 apr, 2012 11:15 |
|
Borttagen
|
Love both to much.. ♥
15 apr, 2012 16:36 |
|
argus filtch
Elev |
ron
a wise man ones said i don`t know what weapons we use in ww3 but in ww4 we use sticks and stones 22 apr, 2012 21:55 |
|
.:Elise:.
Elev |
23 apr, 2012 13:43 |
|
Lills
Elev |
Jag har aldrig sett Ron före Hermione, just därför tror jag att jag skulle tyckt mer synd om Hermione om hon skulle dött, än att Ron skulle dött...
![]()
23 apr, 2012 14:10 |
|
Dramione99
Elev |
Jag skulle tycka det var mest synd om Hermione dog. Däremot skull jag nog tro att Ron skulle ha svårast att rycka upp sig igen om Hermione dog, så det skulle varir synd om honom då tycker jag....
24 apr, 2012 15:53 |
|
Borttagen
|
Båda två jag kan inte välja det
8 aug, 2012 22:31 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Vadå vem skulle det vara mest synd om ifall den dog? Det är väl personerna som överlever och måste leva med att en person saknas som det är synd om?
Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 8 aug, 2012 22:35 |
|
Ginny!!!!
Elev |
8 aug, 2012 22:39 |
|
emelieio5
Elev |
jag gillar Hermione mest för hon är så smart och jag är altid henne när vi leker.Så jag hade gråtit mycket om Hermone dog för jag grät tillomed när både Dobby och Dumledore dog.Men jag hadde nog börjat gråta om Ron dog så jag vet inte det är så svårt.
"The Moon Loved The Sun So Much He Died Everynight To Let Her Breath" 9 aug, 2012 19:00 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen