Nya kvastarna!
Forum > Mugglarportalen > Nya kvastarna!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
Jag föredrog faktiskt min gamla kvast, haha
Men jag flyttar faktiskt denna tråd till "Mugglarportalen" =) - just like themarauder 14 apr, 2012 14:12 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Haha okej
Winter is coming... 14 apr, 2012 15:06 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Jag tycker om de nya kvastarna, de gamla var också fina men de här är ju underbara.
14 apr, 2012 15:53 |
|
Salazar1
Elev |
Jag tyckte mer om de gamla kvastarna, gillar faktiskt inte åskviggen alls, den ser ut lite som en stålpenna tycker jag!
Slytherin Pride 14 apr, 2012 16:08 |
|
adliitam
Elev |
14 apr, 2012 16:53 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Haha ok..
Winter is coming... 14 apr, 2012 16:56 |
|
EMELESEL
Elev |
Tänkte just göra en tråd om det här.
De är ju GRYMT snygga!!! Köpte en Silverpil direkt, fast då var de gamla kvastarna fortfarande kvar Sjukt bra uppdatering Erfa & Li om det nu var ni som kom på idén! (Vem skulle det annars vara? O.o) 14 apr, 2012 21:00 |
|
Borttagen
|
Dessa kvastar är jättefina!
Men min förra kvast passade så bra in i mitt gråa tema, så funderar på att sälja den nu, haha c: 14 apr, 2012 21:22 |
|
singingbird
Elev |
15 apr, 2012 03:40 |
|
Borttagen
|
Men varför är Nimbus 2000 billgare än Silverpilen?
Silverpilen är ju en suuupergammal kvast i gämnfört med Nimbus 200 15 apr, 2012 09:10 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen