Timglasen-En Dramione Saga
Forum > Fanfiction > Timglasen-En Dramione Saga
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jättesdbdgäjdcnyva vm hgmbdbra!!
17 apr, 2012 20:26 |
|
Borttagen
|
Awsome bra!!!
ny läsare! 17 apr, 2012 20:32 |
|
Corriiz
Elev |
HERMIONE
Jag hostade. Draco såg sorgligt på mig. Varför tittade han på mig så. "Fryser du??" Sa han och tittade oroligt på mig. Jag nickade lite. Då.. Till min förvåning så flyttade han sig närmare mig och drog sin arm över mig. Jag hostade igen. Försiktigt lutade jag mitt huvud mot hans axel. Detta kändes helt klart konstigt. Jag slöt ögonen. Dracos hand klappade mitt huvud ömtåligt. "Förlåt...." Viskade han. Jag tittade upp. "Vad?" Sa jag. "För alla dessa år.. Jag har kallat dig smutskalle. Jag ångrar det verkli..." "Du ångrar dig? Asså vad är det hära för lögner?" Skrek jag argt och hoppade ur hans famn. "Jag ljuger inte... Jag kan bevisa det." Jag glodde på Draco. "Du ljuger" Mumlade jag. Draco reste sig upp och tittade in i mina ögon. Våra läppar möttes. DRACO Jag njöt. Mina läppar rörde vis Hermiones. En varm pirrig känsla spred sig längst hela min kropp. Hermione drog sig ur min famn. Hennes ansikte var kritvitt. "Detta går inte! Jag är tillsammans med Ron!" Skrek hon och stampade hårt i marken. Jag hade sårat henne. "F-förlåt.." Stammade jag. "Du! Du kan inte bara!?" ![]()
19 apr, 2012 15:47 |
|
AlexZz
Elev |
19 apr, 2012 17:34 |
|
Borttagen
|
Amazing!
19 apr, 2012 19:59 |
|
Borttagen
|
supermegaduperawesome *bevakad*
25 apr, 2012 20:07 |
|
Minna Lovegood
Elev |
Mer!
Jag ÄLSKAR att ROLLSPELA om VAD SOM HELST... TYP ♥ 26 apr, 2012 16:22 |
|
Borttagen
|
Azum!!!
26 apr, 2012 19:25 |
|
amanda1104
Elev |
Ny läsare jättebra!!!
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 27 maj, 2012 16:47 |
|
Borttagen
|
MER !
1 jun, 2012 10:22 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen