Så mycket pengar!
Forum > Mugglarportalen > Så mycket pengar!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
A.k
Elev |
Jag hitta en smält islyckta för hela 70 g!!!!!!
"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 20 apr, 2012 17:55 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
Jag håller med om att det kan vara vldigt dyrt ibland, men man behöver ju inte köpa dom dyra sakerna
20 apr, 2012 18:13 |
|
saganda
Elev |
Ja, det är väldigt onödigt med trasiga julsaker som kostar något vansinnigt mycket.
Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 20 apr, 2012 18:45 |
|
AlexZz
Elev |
20 apr, 2012 18:49 |
|
Nelly1513
Elev |
Skrivet av AlexZz: Jag sålde tror jag 8 kort för 20 galleoner. Jag vet inte om det är dyrt eller inte o_0 Nja... Mja, inte så dyrt är det inte^^ AlexZz and I are friends 4 ever <3
20 apr, 2012 19:48 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Nelly1513: Skrivet av AlexZz: Jag sålde tror jag 8 kort för 20 galleoner. Jag vet inte om det är dyrt eller inte o_0 Nja... Mja, inte så dyrt är det inte^^ Vad bra :3 . .
20 apr, 2012 19:51 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
21 apr, 2012 10:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dante: Visst säljs en del kort dyrt, men det är ju ändå helt upp till en själv om man vill betala så mycket eller inte. Sällsynta och nya kort brukar kunna gå för lite extra med tanke på att det inte är så jättemånga som har dem. Ja, men är inte 50 galleoner för två bronskort lite väl mycket? Jag menar, ett kort från godisbaronen kostar ju bara 15 siklar. =) 21 apr, 2012 22:06 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dante: Visst säljs en del kort dyrt, men det är ju ändå helt upp till en själv om man vill betala så mycket eller inte. Sällsynta och nya kort brukar kunna gå för lite extra med tanke på att det inte är så jättemånga som har dem. Ja, men är inte 50 galleoner för två bronskort lite väl mycket? Jag menar, ett kort från godisbaronen kostar ju bara 15 siklar. =) Fast det är ju fortfarande upp till säljaren och köparen, vad man vill betala. Ja, det kanske är dyrt, men då får man det ju inte sålt. Och ibland kan det ju vara värt att betala extra mycket för nya kort som inte så många har ännu, och då är det ju upp till den som kanske vill betala så mycket/inte betala without something there is no nothing 21 apr, 2012 22:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Li: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dante: Visst säljs en del kort dyrt, men det är ju ändå helt upp till en själv om man vill betala så mycket eller inte. Sällsynta och nya kort brukar kunna gå för lite extra med tanke på att det inte är så jättemånga som har dem. Ja, men är inte 50 galleoner för två bronskort lite väl mycket? Jag menar, ett kort från godisbaronen kostar ju bara 15 siklar. =) Fast det är ju fortfarande upp till säljaren och köparen, vad man vill betala. Ja, det kanske är dyrt, men då får man det ju inte sålt. Och ibland kan det ju vara värt att betala extra mycket för nya kort som inte så många har ännu, och då är det ju upp till den som kanske vill betala så mycket/inte betala Ja, så är det ju. Tänkte bara påpeka det. =) 21 apr, 2012 22:19 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen