Familjen Malfoy
Forum > Harry Potter > Familjen Malfoy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
soratanaka
Elev |
^ Läser mer därtill!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 5 jan, 2011 19:03 |
|
jan
Elev |
12 jan, 2011 17:44 |
|
ikka
Elev |
Funderar också på att plugga in lite släktträd, bara för att det vore nice att kunna rabbla liksom.
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
12 jan, 2011 18:44 |
|
soratanaka
Elev |
@ikka; Det är bra att kunna! Fast kan bli tråkigt för en del vänner. En som precis börjat läsa Harry Potter frågade om Bellatrix och Sirius var kusiner, och jag bara; "Cygnus och Druella Black (Druella hette Rosier först, kunde vara släkt med en dödsätare som heter Evan Rosier som dog 1981) fick tre döttrar som heter --- och gifte sig med --- och --- och Andromeda, den näst äldsta, gifte sig med --- fick barnet ----- och det barnet var metamorphmagus och gifte sig med ---- och fick barnet ---- med gudfadern ----. Cygnus var syskon med Walburga som gifte sig med Orion som båda var kusiner och fick barnen Sirius och Regulus och därför är Bellatrix och Sirius kusiner. Lite oft-fakta på det är ----"
och så höll jag på i en halvtimme. Hah, jag orkade inte skriva massa namn nu, eftersom jag redan skrivit upp allt det i en tidigare post! :> "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 12 jan, 2011 18:55 |
|
ikka
Elev |
soratanaka; Du rabblar det alltså helt flytande. Shit. Haha, kan tänka mig att andra folk stör sig på det, men det är ju grymt coolt.
Fick just en idé. Någon gång borde man ta ett stoort papper och försöka rita upp det renblodiga trollkarlssläktet. Undrar om det skulle gå... ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
12 jan, 2011 19:01 |
|
jan
Elev |
Skrivet av ikka: soratanaka; Du rabblar det alltså helt flytande. Shit. Haha, kan tänka mig att andra folk stör sig på det, men det är ju grymt coolt. Fick just en idé. Någon gång borde man ta ett stoort papper och försöka rita upp det renblodiga trollkarlssläktet. Undrar om det skulle gå... Skrivet av ikka: soratanaka; Du rabblar det alltså helt flytande. Shit. Haha, kan tänka mig att andra folk stör sig på det, men det är ju grymt coolt. Fick just en idé. Någon gång borde man ta ett stoort papper och försöka rita upp det renblodiga trollkarlssläktet. Undrar om det skulle gå... Skrivet av ikka: soratanaka; Du rabblar det alltså helt flytande. Shit. Haha, kan tänka mig att andra folk stör sig på det, men det är ju grymt coolt. Fick just en idé. Någon gång borde man ta ett stoort papper och försöka rita upp det renblodiga trollkarlssläktet. Undrar om det skulle gå... Skrivet av ikka: soratanaka; Du rabblar det alltså helt flytande. Shit. Haha, kan tänka mig att andra folk stör sig på det, men det är ju grymt coolt. Fick just en idé. Någon gång borde man ta ett stoort papper och försöka rita upp det renblodiga trollkarlssläktet. Undrar om det skulle gå... Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
12 jan, 2011 19:08 |
|
soratanaka
Elev |
Skrivet av ikka: soratanaka; Du rabblar det alltså helt flytande. Shit. Haha, kan tänka mig att andra folk stör sig på det, men det är ju grymt coolt. Fick just en idé. Någon gång borde man ta ett stoort papper och försöka rita upp det renblodiga trollkarlssläktet. Undrar om det skulle gå... Jag deformerade faktiskt the Black Family Tree till en fanfic. Jag adderade några personer och lät andra gifta sig med några. Jag fick in Gaunt (alltså Slytherin), Lovegood, Smiths (Hufflepuff), Prince och så vidare. Det tog sin tid! Nu vet jag inte riktigt var den bilden tog vägen men.. @jan; Det räcker med ett citat! ;> "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 12 jan, 2011 19:12 |
|
ikka
Elev |
Skrivet av soratanaka: Skrivet av ikka: soratanaka; Du rabblar det alltså helt flytande. Shit. Haha, kan tänka mig att andra folk stör sig på det, men det är ju grymt coolt. Fick just en idé. Någon gång borde man ta ett stoort papper och försöka rita upp det renblodiga trollkarlssläktet. Undrar om det skulle gå... Jag deformerade faktiskt the Black Family Tree till en fanfic. Jag adderade några personer och lät andra gifta sig med några. Jag fick in Gaunt (alltså Slytherin), Lovegood, Smiths (Hufflepuff), Prince och så vidare. Det tog sin tid! Nu vet jag inte riktigt var den bilden tog vägen men.. @jan; Det räcker med ett citat! ;> Häftigt! Hemsk att tappa bort en sån bild, though. Och jag vet inte hur det är för er, men för att vara lite halvt of topic så kan jag berätta att citat-knappen krånglar för mig ibland och då är det svårt att bara få till ett citat. Eller för den delen, något citat över huvud taget. ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
12 jan, 2011 19:14 |
|
jan
Elev |
Skrivet av soratanaka: Skrivet av ikka: soratanaka; Du rabblar det alltså helt flytande. Shit. Haha, kan tänka mig att andra folk stör sig på det, men det är ju grymt coolt. Fick just en idé. Någon gång borde man ta ett stoort papper och försöka rita upp det renblodiga trollkarlssläktet. Undrar om det skulle gå... Ja det är just vad jag håler på med sök litte på gogel J.K Rowling har lakt utt lite det är kull Tästa Jag deformerade faktiskt the Black Family Tree till en fanfic. Jag adderade några personer och lät andra gifta sig med några. Jag fick in Gaunt (alltså Slytherin), Lovegood, Smiths (Hufflepuff), Prince och så vidare. Det tog sin tid! Nu vet jag inte riktigt var den bilden tog vägen men.. @jan; Det räcker med ett citat! ;> Skrivet av ikka: soratanaka; Du rabblar det alltså helt flytande. Shit. Haha, kan tänka mig att andra folk stör sig på det, men det är ju grymt coolt. Fick just en idé. Någon gång borde man ta ett stoort papper och försöka rita upp det renblodiga trollkarlssläktet. Undrar om det skulle gå... det är det jag håller på med det är bara att söka på gogel J.K Rowling har lakt utt masa det är bara att söka !!! Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
12 jan, 2011 19:16 |
|
ikka
Elev |
^Jag vet, det gäller bara för mig att orka ta mig den tiden. Men någon dag så
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
12 jan, 2011 19:22 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen