F.I.S.A
Forum > Harry Potter > F.I.S.A
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vad bra att det drogs av 5 poäng från gryffindor i förra tråden.
Riktat mot fredrick inte gryffindor PS: Vill va med! 28 apr, 2012 17:09 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
28 apr, 2012 17:30 |
|
Patronuslight
Elev |
Om de vill ha lön och kläder tycker jag att de ska få det. Men om de hatar att man nämner det och tycker att det är en förolämpning för de tycker jag att man ska låta de vara. Dessutom är de lyckliga. De flesta i alla fall. Jag går med!!!!!!
EXPECTO PATRONUM!!!!!!!!!!!! 28 apr, 2012 17:40 |
|
Fredrick
Elev |
finns de inte redan en sån här värdelös tråd?
jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ### 28 apr, 2012 18:20 |
|
Lisen563
Elev |
jo, men den som skapa den gick ur mugglis.
28 apr, 2012 18:44 |
|
Narcissa Lestrange
Elev |
28 apr, 2012 20:39 |
|
Ginny4ever
Elev |
vilken tråd pratar ni om?
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 30 apr, 2012 12:47 |
|
Borttagen
|
med i denna med
30 apr, 2012 12:58 |
|
huffpuff
Elev |
30 apr, 2012 13:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av huffpuff: ja men fisa gör så hus alferna får bra job och inte som hoss malfoyInte med, husalferna GILLAR sitt jobb! 30 apr, 2012 13:27 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen