Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Percy Weasley

Forum > Harry Potter > Percy Weasley

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
MissParkinsson
Elev

Avatar


Han är Jobbig o_o

...

6 jan, 2011 18:22

Simonlack
Elev

Avatar


Jag tyckte från första början att bröderna var lite hårda mot Percy men han är ju ute efter uppmärksamhet och annat men sen i fjärde boken störde jag mig på att han tog nästan Rons brev som en förolämpning men sen i sjuan så tyckte jag om honom han sa förolämpningar okej kanske bara en men så kanske jk rowling säger hur han har blivit efter striden nån dag

Lily and James one of the cutest couple of time!

7 jan, 2011 10:00

ikka
Elev

Avatar


Jag tycker han är jobbig. Det enda han bryr sig om är sitt arbete och han är alldeles för självgod när han pratar om sig själv, imo. Jättegulligt att han blir sams med de andra tillsist, ändå.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F19dcb2fe90f3aa814537f77f66dea001%2Ftumblr_mr067yYzlQ1r07ig3o9_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F55f2b5931c1e0c49ff0bb498524f8691%2Ftumblr_mndea9371B1rvv3l2o9_500.gif[img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97

7 jan, 2011 11:58

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Olwa:
Jag håller med Zabini, jag avskyr honom när han jobbar på miniseriet men i sjuan så förlåter jag honom.


Samma här.

7 jan, 2011 16:06

themarauder
Lärare

Avatar


Percy Weasley passar absolut INTE i gryffindor.
Han är mesig, och håller sig på den sida där han får ut mest av det.


=) - just like themarauder

7 jan, 2011 16:10

Ginevra
Elev

Avatar


Jag gillar hånom inte!! särsilt inte när han jobbar på ministeriet!!

7 jan, 2011 17:15

Lumos
Elev

Avatar


Han är en missförstådd person.

Om man försöker vara någon annan kan man inte bli bättre än en kopia. Om man är sig själv kan man bli ett orginal.

7 jan, 2011 18:55

Riddiculus
Elev

Avatar


Är på femte boken, Fenixorden.
Hatade honom när skicka brevet till Ron när han va Prefekt.
(

Han är... jobbig.

8 jan, 2011 13:39

Slytherinofc
Elev

Avatar


han är rolig ha ska alltid kommentera allt som görs fel x)

Haters will say what they want but their hate will never stop you from chasing your dream ♥

8 jan, 2011 13:46

AlmaLu
Elev

Avatar


Jag tycker nästan lite synd om honom ibland, vet inte varför, han är bara sorglig på nåt sätt... Men det är gulligt att han blev ihop med den där penelope crearwater

10 jan, 2011 01:48

1 2 3 4 5

Forum > Harry Potter > Percy Weasley

Du får inte svara på den här tråden.