Det bästa med Harry Potter böckerna!
Forum > Harry Potter > Det bästa med Harry Potter böckerna!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Känner mig ganska fantasilös men jag håller med de andra, karaktärerna är alla olika och stora förebilder. Jag hade aldrig känt mig konstig, som om jag vore utav en annan dimension innan jag läst om Luna. ♥
![]() 13 jan, 2013 18:34 |
|
joel dumbledore
Elev |
vadå allt är bäst alt kan ju inte vara best är det best att monsterögat dog eller att doby dog eller nagini eller fred Join the dark side, we have cookies. :D 14 jan, 2013 18:58 |
|
Hemira
Elev |
Jag tycker helt klart att det bästa är den fantastiska värld i vår värld som Rowling skapat. Så nära men så långt borta!
Jag kom i kontakt med böckerna genom att jag fick den första boken i present när den var rätt nyutkommen. 15 jan, 2013 22:37 |
|
fox
Elev |
15 jan, 2013 22:38 |
|
Borttagen
|
Allt och lite till!
10 feb, 2013 20:23 |
|
Sirius_Musta
Elev |
Att man kan läsa dom om och om igen utan att tröttna! Och detta eftersom de är så fruktansvärt bra. Jag tycker de böckerna har allt möjligt - vänskap, kärlek, humor, spänning och en kamp mellan gott och ont. Jag hörde första boken i skolan när jag gick i 6:an tror jag (iaf början, minns inte om den lästes ut helt). Min fröken läste den som högläsning. Jag tyckte den verkade skum. Sen fick jag den i julklapp och har för mig att jag var lite "åhnej" men sen började jag läsa den och sen har jag bara fortsatt läsa.
11 feb, 2013 00:05 |
|
themarauder
Lärare |
Det bästa med Harry Potter-böckerna är att de verkligen fyller en.
Man sugs in i en helt annan värld, en värld lika trovärdig som denna, och jag tror på varje ord. De trollbinder en verkligen. =) - just like themarauder 11 feb, 2013 01:21 |
|
Lily.Luna.Potter
Elev |
Det är så fantastiskt roligt med alla kommentarer om världens bästa böcker
# FF -> http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=16748&page=4#p965716
11 feb, 2013 10:59 |
|
mican00
Elev |
11 feb, 2013 11:01 |
|
joel dumbledore
Elev |
att luna överlever
Join the dark side, we have cookies. :D 13 feb, 2013 16:04 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen