Söker DA medlemmar
Forum > Harry Potter > Söker DA medlemmar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LeonaGoodness
Elev |
ååh jag vill också vara med i DA!!
Hogwarts will always be there to welcome you home. <3 5 apr, 2012 13:07 |
|
Mysan9
Elev |
vill vara med
5 apr, 2012 13:11 |
|
parvati patil 123
Elev |
Men vi måste tänka på att Dolores, inkvisitorpatrullen eller flich ser oss!!! Kan jag vara med som parvati??? Jag älskar DA!!
LÄR DIG SJUNGA LÄR DIG GÅ LÄR DIG ÄLSKA GRYFFINDOR!!!! BE STRONG BE LIVE BE A GRYFF!!! KOM IGEN GRYFFINDOR!!!!!! 5 apr, 2012 17:46 |
|
Borttagen
|
Klart du kan, vi måste tänka på att inte ses av Dolores, inkvisitorpatrullen eller flich
6 apr, 2012 09:49 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Är helt klart med!
Winter is coming... 6 apr, 2012 10:07 |
|
Borttagen
|
Jag är gärna med!
6 apr, 2012 10:14 |
|
Mrs Ron Weasley
Elev |
Jag är gärna med!!
6 apr, 2012 11:44 |
|
Borttagen
|
Jag vill vara med!!
7 apr, 2012 00:01 |
|
Borttagen
|
I'm in!
7 apr, 2012 00:39 |
|
Winny Geasley
Elev |
Vill vara med
i Dumbledores Arme jag vet, jag är jättedålig på att rimma 7 apr, 2012 08:34 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen