Mugglisträff på Boda Borg?
Forum > Off Topic > Mugglisträff på Boda Borg?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vill, men vet ej om jag kan...
19 jun, 2012 17:19 |
|
Borttagen
|
Kanske, bor i Stockholm...
19 jun, 2012 17:32 |
|
Elley
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Elley: Synd att det var Karlskoga, hade det varit Sävsjö hade jag kunnat komma men nu blir det lite långt att åka Vart ligger sävsjö? Ingen aning, brukar sova på bussen när vi åker dit
http://nouw.com/ellenfelixson/
19 jun, 2012 20:49 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Elley: Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Elley: Synd att det var Karlskoga, hade det varit Sävsjö hade jag kunnat komma men nu blir det lite långt att åka Vart ligger sävsjö? Ingen aning, brukar sova på bussen när vi åker dit Hm...enligt eniro är det iaf inte så jättelångt från örebro (här där jag bor alltså), typ lite längre än till karlskoga. För mig skulle det kanske gå där... Om det inte är väldigt långt för er andra spekulanter? 19 jun, 2012 21:43 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen