Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Utan dig, lyser stjärnorna.

Forum > Fanfiction > Utan dig, lyser stjärnorna.

1 2 3 4 ... 10 11 12
Användare Inlägg
Hermia
Elev

Avatar


Ne, va taskiga de va
Bra kapitel

Once a MADling, always a MADling

14 maj, 2012 15:14

Borttagen

Avatar


bra

Bevakar

14 maj, 2012 16:34

Borttagen

Avatar


Bra

14 maj, 2012 21:17

Twilight_Löver
Elev

Avatar


Bravo

Sluta hata TWILGHT och börja älska TWILIGHT.

15 maj, 2012 17:05

Borttagen

Avatar


dramatiskt

15 maj, 2012 17:19

Borttagen

Avatar


Kapitel 5.
Väll ine i slottet började alla viksa nyfikhet om allt melan himmel och jord. men jag ståd tyst och kollade ner i marken. Inge skulle behöva veta av mig.
<------->
- Lefolt... mannen som ropade upp våra namn tittade på namnet ett tag, med lite medlidande i minen.
han harklade sig och forsate.
- Lefolt Schochan! ropade han.
Som en singal började alla viska.
Jag gick sakta upp och sate mig på pallen. mannen satte på mig haten.
Det sita jag såg var hela salen som tittade på mig.
Allt blev svart. Såg inget.
- Hmm, det här varn enkelt, må jag säga, sa en röst i mitt huvud.
Jag ryckte till. Precis som alla andra men salen började bara fnissa åt mig.
- Hufflepuff!!! ropade hatten och hela Hufflepuff bordet stönade.
De andra elevhemen apploderade glatt. jkag sate mig brevid två tjejer som genast flyttade sih bort från mig.
När alla hade blivit sorterade kom maten fram.
Jag tog flr mig av potatisen och grill köttet. Jag såg en sås kana en bit bort.
- Ehum, kan jag få såsen tack, sa jag tyst till tjejen närmast mig.
hon ryckte till och kollade förvånat på mig. Sedan äcklat.
Utan ett ord gav hon mig den.
Jag mummlade ett tack och skyndade mig att äta.
Åh, Issa, du hade rätt om Hogwarts, men om du var här skulle det vara vi två. Inte bara jag.
_______________________________________
Ja, visste inte vad jag skulle skriva, men ändå.

15 maj, 2012 17:35

Detta inlägg ändrades senast 2012-07-24 kl. 15:47
Antal ändringar: 1

Hermia
Elev

Avatar


Stackars Schochan
Bra kapitel

Once a MADling, always a MADling

15 maj, 2012 17:36

Clara Darkin
Elev

Avatar


Åh, jag undrar varför alla vet vem hon är? Elakt att stöna sådär. Jag vet precis hur det känns.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FMiAQGelCbH0ha%2Fgiphy.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.giphy.com%2Fmedia%2FH6CDICYUiPAwE%2F200.gif%2353

15 maj, 2012 17:56

Borttagen

Avatar


Bra! Undrar varför alla är oshysta mot henne, ingen vet väll varken om att Issa är död eller vem Schochan är.

15 maj, 2012 19:36

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Bra! Undrar varför alla är oshysta mot henne, ingen vet väll varken om att Issa är död eller vem Schochan är.

alla vet vem hennes pappa är. och the daily prophet har förmodligen fått reda på det.

15 maj, 2012 20:49

1 2 3 4 ... 10 11 12

Forum > Fanfiction > Utan dig, lyser stjärnorna.

Du får inte svara på den här tråden.