Utan dig, lyser stjärnorna.
Forum > Fanfiction > Utan dig, lyser stjärnorna.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hermia
Elev |
Ne, va taskiga de va
Bra kapitel Once a MADling, always a MADling 14 maj, 2012 15:14 |
|
Borttagen
|
bra
Bevakar 14 maj, 2012 16:34 |
|
Borttagen
|
Bra
14 maj, 2012 21:17 |
|
Twilight_Löver
Elev |
Bravo
Sluta hata TWILGHT och börja älska TWILIGHT. 15 maj, 2012 17:05 |
|
Borttagen
|
dramatiskt
15 maj, 2012 17:19 |
|
Borttagen
|
Kapitel 5.
Väll ine i slottet började alla viksa nyfikhet om allt melan himmel och jord. men jag ståd tyst och kollade ner i marken. Inge skulle behöva veta av mig. <-------> - Lefolt... mannen som ropade upp våra namn tittade på namnet ett tag, med lite medlidande i minen. han harklade sig och forsate. - Lefolt Schochan! ropade han. Som en singal började alla viska. Jag gick sakta upp och sate mig på pallen. mannen satte på mig haten. Det sita jag såg var hela salen som tittade på mig. Allt blev svart. Såg inget. - Hmm, det här varn enkelt, må jag säga, sa en röst i mitt huvud. Jag ryckte till. Precis som alla andra men salen började bara fnissa åt mig. - Hufflepuff!!! ropade hatten och hela Hufflepuff bordet stönade. De andra elevhemen apploderade glatt. jkag sate mig brevid två tjejer som genast flyttade sih bort från mig. När alla hade blivit sorterade kom maten fram. Jag tog flr mig av potatisen och grill köttet. Jag såg en sås kana en bit bort. - Ehum, kan jag få såsen tack, sa jag tyst till tjejen närmast mig. hon ryckte till och kollade förvånat på mig. Sedan äcklat. Utan ett ord gav hon mig den. Jag mummlade ett tack och skyndade mig att äta. Åh, Issa, du hade rätt om Hogwarts, men om du var här skulle det vara vi två. Inte bara jag. _______________________________________ Ja, visste inte vad jag skulle skriva, men ändå. 15 maj, 2012 17:35
Detta inlägg ändrades senast 2012-07-24 kl. 15:47
|
|
Hermia
Elev |
Stackars Schochan
Bra kapitel Once a MADling, always a MADling 15 maj, 2012 17:36 |
|
Clara Darkin
Elev |
15 maj, 2012 17:56 |
|
Borttagen
|
Bra! Undrar varför alla är oshysta mot henne, ingen vet väll varken om att Issa är död eller vem Schochan är.
15 maj, 2012 19:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Bra! Undrar varför alla är oshysta mot henne, ingen vet väll varken om att Issa är död eller vem Schochan är. alla vet vem hennes pappa är. och the daily prophet har förmodligen fått reda på det. 15 maj, 2012 20:49 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen