Jag saknar - tråden!
Forum > Off Topic > Jag saknar - tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av J-star Black: Saknar dig också ♥ Vi måste börja prata alla tre igen! ♥Jag saknar mina roliga konversationer med Josefin_Weasley och themarauder, det är så underbart att snacka med er guys♥♥♥
26 mar, 2012 15:46 |
|
J-star Black
Elev |
26 mar, 2012 16:09 |
|
joel9324
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag saknar avifors, för att vi typ aldrig pratar längre :'( och joel9324 för det märks verkligen när han inte är inloggad... JAG ÄR HÄR!!
26 mar, 2012 16:32 |
|
Borttagen
|
26 mar, 2012 16:32 |
|
Ida S
Lärare |
MonsterCookie - Iiiiiidaaaaaaaa jag saknar dej med ♥
Saknar alla från Mugglisträffen/Potterpartyt! Åh det var en sån underbar dag/kväll ;_; Enchanted, jag saknar dig här på mugglis! "we live together, and harry does all the cooking." 27 mar, 2012 09:42 |
|
Ginnyy
Elev |
Först och främst saknar jag mina underbara stockholmare ♥
Sen saknar jag mugglis väldigt, väldigt mycket!
28 mar, 2012 22:15 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
saknar för många för att kunna skriva upp dem.
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 28 mar, 2012 22:30 |
|
Knizzlare
Elev |
Jag saknar att vara en fjantig och fjuttig wannabefjortis, haha
![]()
28 mar, 2012 22:36 |
|
Borttagen
|
Jag saknar min fästmö hon jobbar tills 20.00 ikväll
29 mar, 2012 18:19 |
|
Marsku
Elev |
Jag saknar en massa personer
You have been accepted in Hogwarts School of Witchcraft and Wizardy :D JOIN THE DARK FORCES! WE HAVE COOKIES! 3 apr, 2012 20:18 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen