Hufflepuff
Forum > Mugglarportalen > Hufflepuff
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MissWentz
Elev |
22 jul, 2012 23:53 |
|
Borttagen
|
Blir bara stoltare och stoltare Hufflepuffare
27 jul, 2012 17:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ersla det stora HP fanet!: Skrivet av Borttagen: Skrivet av EMELESEL: Håller med Skrivet av Borttagen: Jag gillar dem också!Jag tycker inte om att Ron säger att dem alla är ett gäng fårskallar. Det är väl Hagrid som säger? "Alla säger att dom i Hufflepuff är en hop fårskallar, men hellre Hufflepuff än Slytherin". Om vi nu ska snacka fördommar så tycker jag att Slytherin får ännu sämre "rykte" av böckerna är Hufflepuff. ja det är sant! Draco blir ju schysst sen som vuxen! eller hur!? Och Horace Snigelhorn han är ju skit cool! och jttte snäll!!!l! visst han gjorde ett misstag genom att säga till Tom Dolder (voldemort) vad horrokruxer är! men alla gör misstag! Slytherin får absolut sämre rykte en hufflepuff! 27 jul, 2012 17:58 |
|
scarhead
Lärare |
Jag tycker att de egenskaperna som Helga Hufflepuff tyckte var viktigast är en av de bästa egenskaperna, ni Hufflepuffs är jättefina och härliga.
27 jul, 2012 18:59 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av scarhead: Jag tycker att de egenskaperna som Helga Hufflepuff tyckte var viktigast är en av de bästa egenskaperna, ni Hufflepuffs är jättefina och härliga. Håller med 27 jul, 2012 19:22 |
|
MystiqueRed
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Borttagen: Jag gillar dem också!Jag tycker inte om att Ron säger att dem alla är ett gäng fårskallar. Det är väl Hagrid som säger? "Alla säger att dom i Hufflepuff är en hop fårskallar, men hellre Hufflepuff än Slytherin". Om vi nu ska snacka fördommar så tycker jag att Slytherin får ännu sämre "rykte" av böckerna är Hufflepuff. Heller Slytherin än Hufflepuff, men då går jag rent på min egen personlighet och vad som attraherar mig gällande elevhemmen 27 jul, 2012 19:34 |
|
Minihäst
Elev |
Skrivet av Borttagen: Håller helt med dig!!!vi finns där vi behövs!På mugglis är vi väl inte så små men i böckerna däremot så är vi inte så omtalade om men det gör inget för vi är stora om hjärtat, vi är vänliga och finns när vi behövs. Vem behöver vara känd för att vara stor för mig är Hufflepuffare de som finns när de behövs. Men kan också hålla med om att vi nämns lite dåligt i böckerna. another day, another slay 3 aug, 2012 13:06 |
|
PureSlytherin
Elev |
Hufflepuff har väl fått lite töntstämpel, precis som Slytherin fått en ondstämpel.
Men Tonks var ju i Hufflepuff i alla fall, och hon är ju cool!
4 aug, 2012 21:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av PureSlytherin: She's AWESOME! =) Hufflepuff har väl fått lite töntstämpel, precis som Slytherin fått en ondstämpel. Men Tonks var ju i Hufflepuff i alla fall, och hon är ju cool! 5 aug, 2012 17:56 |
|
PureSlytherin
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av PureSlytherin: She's AWESOME! =) Hufflepuff har väl fått lite töntstämpel, precis som Slytherin fått en ondstämpel. Men Tonks var ju i Hufflepuff i alla fall, och hon är ju cool! Japp! 8D Jag tycker dessutom extra mycket om henne för att hon älskar Lupin så mycket. Han behöver sådan kärlek! ♥
5 aug, 2012 19:29 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen