Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Är det någon karaktär i Harry Potter vars sätt är irriterande?

Forum > Harry Potter > Är det någon karaktär i Harry Potter vars sätt är irriterande?

1 2 3 4 ... 7 8 9
Användare Inlägg
Freddie
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Av någon anledning så irriterar jag mig jättemkt på Amos Diggory i fjärde boken ;O XD
"Jag tycker att det är ganska självklart vem som är den bästa flygaren..."

GAH, kan han lämna Harry ifred? xD Cedric(s pappa) suger -.-


håller med:9

30 jan, 2011 18:46

Black
Elev

Avatar


Amos är en störd snubbe, alldeles för.. stolt på nått sätt XD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2Fx2s0mw.gif

1 feb, 2011 17:25

Cartman
Elev

Avatar


Fattar inte varför inte Harry förklarar läget lite oftare...

Why so serious?!

1 feb, 2011 17:52

jan
Elev

Avatar


Skrivet av Black:
Amos är en störd snubbe, alldeles för.. stolt på nått sätt XD
ja fast tycker ändà synd om honom!

Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm? https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F40.media.tumblr.com%2F2b692904d77e7aa99c0713a3cff102ff%2Ftumblr_ngp2jxsRMe1sgz41fo1_400.jpg

1 feb, 2011 17:55

Black
Elev

Avatar


Skrivet av jan:
Skrivet av Black:
Amos är en störd snubbe, alldeles för.. stolt på nått sätt XD
ja fast tycker ändà synd om honom!


jaa, när cedric dör ja...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2Fx2s0mw.gif

1 feb, 2011 18:04

ninja
Elev

Avatar


Någon som är jobbig är väl ändå HARRY? fan ibland blir jag galen på honom, han är så jobbig. men ändå är han en av mina favoritkaraktärer i hela serien hehee så lite dubbelmoral där.

1 feb, 2011 18:38

GinnyWright
Elev

Avatar


T.ex Draco Malfoy... Men vem stör sig inte på honom? Och Tom Dolder såklart...

1 feb, 2011 18:54

Ginevra
Elev

Avatar


Lavender. Hon beter sig som en barnrumpa. (Hejsan Rony ponny bonny!)
(Wear is my Won Won?) Hon suger!! Draco Malfoy också såklart! Vem gillar hånom?! Buuuuuuuuu! Hi Hi Hi!

1 feb, 2011 19:13

Black
Elev

Avatar


Skrivet av ninja:
Någon som är jobbig är väl ändå HARRY? fan ibland blir jag galen på honom, han är så jobbig. men ändå är han en av mina favoritkaraktärer i hela serien hehee så lite dubbelmoral där.


I 5:e hatar jag honom XD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2Fx2s0mw.gif

1 feb, 2011 19:13

EMELESEL
Elev

Avatar


Jag tycker att Aberforth är lite irriterande i början när han säjer att Voldemort har vunnit kriget.

1 feb, 2011 20:59

1 2 3 4 ... 7 8 9

Forum > Harry Potter > Är det någon karaktär i Harry Potter vars sätt är irriterande?

Du får inte svara på den här tråden.