Är det någon karaktär i Harry Potter vars sätt är irriterande?
Forum > Harry Potter > Är det någon karaktär i Harry Potter vars sätt är irriterande?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Freddie
Elev |
Skrivet av themarauder: Av någon anledning så irriterar jag mig jättemkt på Amos Diggory i fjärde boken ;O XD "Jag tycker att det är ganska självklart vem som är den bästa flygaren..." GAH, kan han lämna Harry ifred? xD Cedric(s pappa) suger -.- håller med:9 30 jan, 2011 18:46 |
|
Black
Elev |
1 feb, 2011 17:25 |
|
Cartman
Elev |
Fattar inte varför inte Harry förklarar läget lite oftare...
Why so serious?! 1 feb, 2011 17:52 |
|
jan
Elev |
Skrivet av Black: ja fast tycker ändà synd om honom!Amos är en störd snubbe, alldeles för.. stolt på nått sätt XD Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
1 feb, 2011 17:55 |
|
Black
Elev |
Skrivet av jan: Skrivet av Black: ja fast tycker ändà synd om honom! Amos är en störd snubbe, alldeles för.. stolt på nått sätt XD jaa, när cedric dör ja...
1 feb, 2011 18:04 |
|
ninja
Elev |
Någon som är jobbig är väl ändå HARRY? fan ibland blir jag galen på honom, han är så jobbig. men ändå är han en av mina favoritkaraktärer i hela serien hehee så lite dubbelmoral där.
1 feb, 2011 18:38 |
|
GinnyWright
Elev |
T.ex Draco Malfoy... Men vem stör sig inte på honom?
1 feb, 2011 18:54 |
|
Ginevra
Elev |
Lavender. Hon beter sig som en barnrumpa. (Hejsan Rony ponny bonny!)
(Wear is my Won Won?) Hon suger!! Draco Malfoy också såklart! Vem gillar hånom?! 1 feb, 2011 19:13 |
|
Black
Elev |
Skrivet av ninja: Någon som är jobbig är väl ändå HARRY? fan ibland blir jag galen på honom, han är så jobbig. men ändå är han en av mina favoritkaraktärer i hela serien hehee så lite dubbelmoral där. I 5:e hatar jag honom XD
1 feb, 2011 19:13 |
|
EMELESEL
Elev |
Jag tycker att Aberforth är lite irriterande i början när han säjer att Voldemort har vunnit kriget.
1 feb, 2011 20:59 |
Forum > Harry Potter > Är det någon karaktär i Harry Potter vars sätt är irriterande?
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen