En dag utan dig, vore som tusen år - Draco <3 Hermione
Forum > Fanfiction > En dag utan dig, vore som tusen år - Draco <3 Hermione
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Professor McGonagall
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Professor McGonagall: Jättebra! varje gång jag ser dig så tänker jag. ubs nu ligger vi illa till. ;D varför det? För att McGonagall är sträng elr? Hufflepuff Regerar!!! Läs gärna min Fanfiction"Nu och för alltid" http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=12482&page=1#p615954 18 mar, 2012 13:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Professor McGonagall: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Professor McGonagall: Jättebra! varje gång jag ser dig så tänker jag. ubs nu ligger vi illa till. ;D varför det? För att McGonagall är sträng elr? typ. du heter jubdet på mugglis dessutom har du henne som bild. heheh xD 18 mar, 2012 13:25 |
|
Professor McGonagall
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Professor McGonagall: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Professor McGonagall: Jättebra! varje gång jag ser dig så tänker jag. ubs nu ligger vi illa till. ;D varför det? För att McGonagall är sträng elr? typ. du heter jubdet på mugglis dessutom har du henne som bild. heheh xD ok, då fattar jag Hufflepuff Regerar!!! Läs gärna min Fanfiction"Nu och för alltid" http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=12482&page=1#p615954 18 mar, 2012 14:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Professor McGonagall: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Professor McGonagall: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Professor McGonagall: Jättebra! varje gång jag ser dig så tänker jag. ubs nu ligger vi illa till. ;D varför det? För att McGonagall är sträng elr? typ. du heter jubdet på mugglis dessutom har du henne som bild. heheh xD ok, då fattar jag ok eheh 18 mar, 2012 14:58 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
azome bevakar!
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 18 mar, 2012 15:06 |
|
Lucy och Rose
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Professor McGonagall: Jättebra! varje gång jag ser dig så tänker jag. ubs nu ligger vi illa till. ;D Exakt. Bilden och användarnamnet så tänker man; Nu har någon gjort något O_O'
18 mar, 2012 16:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lucy och Rose: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Professor McGonagall: Jättebra! varje gång jag ser dig så tänker jag. ubs nu ligger vi illa till. ;D Exakt. Bilden och användarnamnet så tänker man; Nu har någon gjort något O_O' visst är det så. heheheheh inget illa ment mot dig Professor McGonagall 18 mar, 2012 16:22 |
|
Borttagen
|
super! Bevakar!
18 mar, 2012 16:24 |
|
Professor McGonagall
Elev |
Tar inte illa upp. är faktiskt rätt lik Professor McGonagall(i sättet, inte utseendet). Då menar jag att jag vill ha koll på saker, säjer till andra om de gör något dumt/fel och är smart!
Hufflepuff Regerar!!! Läs gärna min Fanfiction"Nu och för alltid" http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=12482&page=1#p615954 18 mar, 2012 16:27 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Professor McGonagall: Tar inte illa upp. är faktiskt rätt lik Professor McGonagall(i sättet, inte utseendet). Då menar jag att jag vill ha koll på saker, säjer till andra om de gör något dumt/fel och är smart! kan du bli en katt också? And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 18 mar, 2012 16:37 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen