Resan till HOGWARTS
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Resan till HOGWARTS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elin Lovegood
Elev |
14 mar, 2012 16:52 |
|
will
Elev |
Ja undra vad vi ska äta idag?
14 mar, 2012 16:53 |
|
Elin Lovegood
Elev |
14 mar, 2012 16:55 |
|
will
Elev |
Undra vilket elevhem jag ska hamna i jag tror gryffindor. Vad tror du?
14 mar, 2012 16:57 |
|
Elin Lovegood
Elev |
14 mar, 2012 16:59 |
|
will
Elev |
När vi började komma närmare slottet sa Will vilket ämne tror du kommer vara kul?
14 mar, 2012 17:01 |
|
Elin Lovegood
Elev |
14 mar, 2012 17:04 |
|
will
Elev |
Ja jag tror quiddich kommer vara kul. Men inte trolkonst kommer vara så kul vad tror du?
14 mar, 2012 17:06 |
|
Elin Lovegood
Elev |
14 mar, 2012 17:08 |
|
will
Elev |
Jag sa trolkonsts historia.
14 mar, 2012 17:09 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen