Drakhandlaren? när kommer han??
Forum > Mugglarportalen > Drakhandlaren? när kommer han??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Patronus!
Elev |
sa nån 18:10? scysst. jag ska titta då.
19 apr, 2012 19:51 |
|
.:Elise:.
Elev |
22 apr, 2012 16:37 |
|
Linni
Elev |
Det känns som om han aldrig kommer, tänkte exakt skapa en tråd om det här. Jag tycker han borde komma oftare. Jag har suttit och försökt nästan hela dagen.
22 apr, 2012 17:52 |
|
adliitam
Elev |
22 apr, 2012 17:56 |
|
Linni
Elev |
Kan inte någon skicka en uggla till mig när han är inne? Har försökt få tag på honom hela dagen. (Som jag skrev förut).
22 apr, 2012 18:41 |
|
.:Elise:.
Elev |
23 apr, 2012 14:05 |
|
-Patronus-
Elev |
5 maj, 2012 20:04 |
|
Borttagen
|
Han är här nu
5 maj, 2012 20:05 |
|
-Patronus-
Elev |
5 maj, 2012 21:22 |
|
Alastor Moodie
Elev |
jag vill oxå veta när han är inne han är aldrig inne när jag är
5 maj, 2012 22:55 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen