Eran favoritscen i Harry Potterfilmerna
Forum > Harry Potter > Eran favoritscen i Harry Potterfilmerna
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
96hpevanescence
Elev |
9 mar, 2012 12:41 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Skrivet av TheWitch: Jag tycker det är mysigt när Harry är i Diagon Alley första gången Har du någon favoritscen, Razwiin97? Håller med om den i Diagongränden! även när de kommer in i stora salen första gången! så mysigt! Jag gillar så många, så det är svårt att plocka ut någon särskilld, men i fyran när han slåss mot draken älskar jag verkligen! Winter is coming... 9 mar, 2012 13:00 |
|
Borttagen
|
Skulle velat vara med när Slytherinlaget visar upp Draco som deras nya sökare.
11 mar, 2012 06:38 |
|
potter_fan
Elev |
Skulle vilja vara med:
1. På Hogwartsexpressen (första boken) 2. I Hogsmeade (tredje boken) 3. I vid-behov-rummet (femte boken) Och så några till!!! Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge 11 mar, 2012 12:43 |
|
Borttagen
|
Filch: Students out of bed, students in the corridor
McGonagall: They're supposed to be out of bed your idiot Klassisk 11 mar, 2012 13:27 |
|
Tonkss
Elev |
11 mar, 2012 13:59 |
Forum > Harry Potter > Eran favoritscen i Harry Potterfilmerna
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen