Harry Potter-omslag
Forum > Harry Potter > Harry Potter-omslag
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Det är nog för at du är van vi den.
28 feb, 2012 13:28 |
|
Simon Potter
Elev |
28 feb, 2012 13:34 |
|
Nymphadora_<3
Elev |
Haha! Vad annorlunda dom ser ut!
28 feb, 2012 16:31 |
|
Borttagen
|
28 feb, 2012 16:33 |
|
Johnte
Elev |
Skrivet av themarauder: Italien: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Japan (obs. ingen ordning ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sedan finns alla omslag i denna version också! Fast i olika färger. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Haha, nu får det vara nog! Det finns massor med olika versioner i alla länder! Lägg in från något annat land vet jag! Kanske Sverige, UK, USA etc. Hemligheternas Kammare på Italienska där, jag tycker den är lite långsökt, jag kan ha fel, men jag tror att omslagsbilden symboliserar att Harry åker tillbaka i tiden genom Tom Riddles dagbok. Eller vad tror ni?
28 feb, 2012 16:37 |
|
Borttagen
|
Jag kör med spoiler då inlägget är jättelångt. =)
Spoiler: Tryck här för att visa! 28 feb, 2012 18:47 |
|
Johnte
Elev |
28 feb, 2012 21:23 |
|
themarauder
Lärare |
Egentligen så tycker jag bäst om de brittiska omslagen. Jag gillade de svenska mest innan, men nu när jag är lite "äldre" tycker jag att de engelska är så charmiga. Jag ÄLSKAR färgerna, jag älskar speciellt pocketböckerna etc. Tycker om att det känns tecknat på ett "moget" men samtidigt barnsligt och brittiskt vis. ÄLSKAR DEM. Men sen så är ju de svenska jättesnygga. Alvaro Tapia (eller vad han heter) har gjort ett svinbra jobb. Men jag tycker att de får böckerna att bli lite mer barnsliga (på utsidan) och jag hatar formatet de sänder ut böckerna i!
=) - just like themarauder 28 feb, 2012 22:11 |
|
Safrina
Elev |
Dog lite när jag såg det italienska omslaget till första boken. Vad i helsike gör en halv råtta på Harrys huvud?
28 feb, 2012 23:08 |
|
Johnte
Elev |
Skrivet av Safrina: Dog lite när jag såg det italienska omslaget till första boken. Vad i helsike gör en halv råtta på Harrys huvud? HAHAHAHA! Tänkte inte på det först!
28 feb, 2012 23:43 |
Du får inte svara på den här tråden.
















































Mugglarportalen