Ljudböckerna
Forum > Harry Potter > Ljudböckerna
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ye! Ska bli helt awesome! Och vägrar någon köpa den åt mig får jag väl köpa den själv! -.-'
27 feb, 2012 10:14 |
|
Borttagen
|
Gillar bara inte hans viskande rösk för Lupin.Och när han säger Huffelpuffarna.
27 feb, 2012 10:16 |
|
snitchie
Elev |
Jag tycker INTE om ljudböckerna främst för hur exempelvis "hermione" och "hufflepuff" uttalas...
It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities. ~ Albus Dumbledore 27 feb, 2012 11:20 |
|
bluebirdflies
Elev |
Lyssnar på engelska
draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 27 feb, 2012 11:55 |
|
Train
Elev |
Har inte lyssnat på någon än.. Är rädd att uppläsaren ska uttala något "fel", d.v.s inte som jag gör, och därmed förstöra upplevelsen.
27 feb, 2012 13:40 |
|
Johnte
Elev |
Skrivet av Train: Har inte lyssnat på någon än.. Är rädd att uppläsaren ska uttala något "fel", d.v.s inte som jag gör, och därmed förstöra upplevelsen. Om du kan stå ut med att han säger "Her mi one" (bokstavligt talat), "Griffindorr", "Ljopin" och så vidare, så lyssna på du bara
27 feb, 2012 13:42 |
|
Golgomath
Elev |
Bara jag som uttalar Hermione som det skrivs?
If you want to know what a man's like, take a good look at how he treats his inferiors, not his equals. 27 feb, 2012 16:52 |
|
Mysan9
Elev |
Men jag stör mig på att han uttalar "hermione" som det stavas
29 feb, 2012 23:03 |
Forum > Harry Potter > Ljudböckerna
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen