Lily och Petunia
Forum > Harry Potter > Lily och Petunia
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Mandi
Elev |
23 feb, 2012 13:46 |
|
Mysan9
Elev |
jepp, jag gillar namnen
23 feb, 2012 18:41 |
|
Borttagen
|
Jag tycker att Lily är finast!
23 feb, 2012 18:47 |
|
Colin Moonleaf
Elev |
Dom borde få ett till barn som heter Linnea...
Eller vad tycker ni? Jag älskar Harry Potter och kommer alltid älska!!! <3 23 feb, 2012 19:28 |
|
Borttagen
|
HEEJ!!
23 feb, 2012 20:05 |
|
Lisadiaz
Elev |
Har aldrig tänkt på det!
23 feb, 2012 23:42 |
|
Borttagen
|
Petunia låter inte så vackert... Det är lite för stelt på något sätt.
24 feb, 2012 00:36 |
Forum > Harry Potter > Lily och Petunia
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen