Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Lily och Petunia

Forum > Harry Potter > Lily och Petunia

1 2 3
Användare Inlägg
Mandi
Elev

Avatar


Ja det är fint

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fpic57%2F864a809dc5a5b74ce557a45f3cce2705.gif

23 feb, 2012 13:46

Mysan9
Elev

Avatar


jepp, jag gillar namnen

23 feb, 2012 18:41

Borttagen

Avatar


Jag tycker att Lily är finast!

23 feb, 2012 18:47

Colin Moonleaf
Elev

Avatar


Dom borde få ett till barn som heter Linnea...
Eller vad tycker ni?

Jag älskar Harry Potter och kommer alltid älska!!! <3

23 feb, 2012 19:28

Borttagen

Avatar


HEEJ!!

23 feb, 2012 20:05

Lisadiaz
Elev

Avatar


Har aldrig tänkt på det!

23 feb, 2012 23:42

Borttagen

Avatar


Petunia låter inte så vackert... Det är lite för stelt på något sätt.

24 feb, 2012 00:36

1 2 3

Forum > Harry Potter > Lily och Petunia

Du får inte svara på den här tråden.