Första ögonkastet
Forum > Fanfiction > Första ögonkastet
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
OH YEAH YOU MAKE ME HAPPY
fast det visste du ju redan men nu gör du mig ännu gladare♥♥♥ 1 okt, 2012 16:11 |
|
Borttagen
|
Jaha.. Va inne ikväll så ser du ju det.. ♥♥♥
1 okt, 2012 16:12 |
|
Borttagen
|
japp jag SKA vara inne ikväll helt klart
1 okt, 2012 16:12 |
|
Borttagen
|
Det blir kanske nu i eftermiddag. För jag ska se xfactor ikväll.
1 okt, 2012 16:14 |
|
Borttagen
|
ok, jag längtar
1 okt, 2012 16:14 |
|
amanda1104
Elev |
AZUM!
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 1 okt, 2012 16:20 |
|
Borttagen
|
Nu kommer ett nytt kapitel. Lite kort men snart blir dem längre..
Kapitel 4. Att vänja sig När jag vaknade igen så klädde jag på mig och gick ner till uppehålls rummet. Där stod Fred och George. - Go'morrn'! sa dem samtidigt, som om dem hade övat. - God Morgon gäspade jag. På vägen ner till stora salen berättade om drömmen för dem. - Vi hjälper dig! sa George och log. - Solklart! sa Fred. - Men då måste vi ut i skogen, den är ju förbjuden sa jag. Dem bara log och jag förstod att dem kunde dethär. - Det fixar vi sa Fred och blinkade med ena ögat. Men vi får vänta tills tidigast imorgon, vi måste komma in i dethär först. Och han har verkligen en poäng. Det tog oss en kvart att bara hitta till stora salen. Under frukosten sa vi nästan ingenting, men maten var så god så det var värt det. Sen hade vi förvandlingst konst med professor McGonagall. Vi sprang till klassrummet men kom vilse på vägen. Så vi gick tillbaka, men när vi inte hittade så fick vi fåga en i sjätte årskursen. Han visade oss vart vi skulle. Det var på håret att vi kom i tid. - Och var har ni varit? frågade McGonagall. - Vi hittade inte, sa jag och blev röd som en tomat. - Jaha, jag kanske ska göra en karta så att ni kan hitta hit i tid sa McGonagall irriterat. På lektionen skulle vi förvandla en nål till en tändsticka. Den ända som lyckades var Urban Lingord. Urban var en kort kille med blont hår och stor näsa. Sen hade vi trolldrycks konst, då var det bara att följa efter dem andra eleverna, eftersom dem skulle åt samma håll. Jag ska bara säga att Snape inte var i den trevligaste klassen, men det är väl bara att vänja sig. Och när dager var slut så var jag så trött att jag somnade direkt när jag lagt mig. Fred hade rätt, vi måste först vänja oss innan vi kan utforska min dröm ordentligt.. 1 okt, 2012 16:35 |
|
amanda1104
Elev |
SUPERBRA!!!
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 1 okt, 2012 16:37 |
|
Borttagen
|
Imorgon kommer det mer!
1 okt, 2012 16:38 |
|
amanda1104
Elev |
Yeey
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 1 okt, 2012 16:40 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen