GODIS
Forum > Harry Potter > GODIS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Angus
Elev |
Skrivet av Sirius_Musta: ^ Där sa du något! Man kan ju faktiskt föreslå det. För flera år sedan, när salta-apor klubborna kom så förslog jag och en kompis, tror vi mailade, att det borde komma klubbor i andra smaker också, eftersom dom är så goda. Och det gjorde det också. Jag menar, nu finns ju Zoo-klubbor och Fruxo..Inte kanske för att vi föreslog det, men ändå, kul var det! Jaha, vad smart! ![]() Be brave. Be strong. Be a Gryff!
21 feb, 2012 16:20 |
|
Sirius_Musta
Elev |
Skrivet av Angus: Skrivet av Sirius_Musta: ^ Där sa du något! Man kan ju faktiskt föreslå det. För flera år sedan, när salta-apor klubborna kom så förslog jag och en kompis, tror vi mailade, att det borde komma klubbor i andra smaker också, eftersom dom är så goda. Och det gjorde det också. Jag menar, nu finns ju Zoo-klubbor och Fruxo..Inte kanske för att vi föreslog det, men ändå, kul var det! Jaha, vad smart! Precis, man kan ju inte förlora något på att försöka iaf! Jag vet
21 feb, 2012 16:23 |
|
Angus
Elev |
Jag vet, det är helt klart värt ett försök!
![]() Be brave. Be strong. Be a Gryff!
21 feb, 2012 16:27 |
|
Sirius_Musta
Elev |
Skrev först att dom ÄR godare, men jag vet inte egentligen. Fast klubborna är lättare att äta (godiset är ju lite segt) och räcker längre! Och kanske, kanske, lite bättre smak..eller ja, klubbor har ju som en egen smak.
21 feb, 2012 16:33 |
|
TheWitch
Elev |
Jag skulle definitivt välja chokladgrodor!
Bertie botts/ jelly belly finns att köpa i Stockholm ju ~This post was sent to Mugglis by an owl~ 21 feb, 2012 17:29 |
|
Angus
Elev |
Skrivet av TheWitch: Jag skulle definitivt välja chokladgrodor! Bertie botts/ jelly belly finns att köpa i Stockholm ju Gör det? :O Vart då?? ![]() Be brave. Be strong. Be a Gryff!
21 feb, 2012 17:31 |
|
TheWitch
Elev |
Skrivet av Angus: Skrivet av TheWitch: Jag skulle definitivt välja chokladgrodor! Bertie botts/ jelly belly finns att köpa i Stockholm ju Gör det? :O Vart då?? På the english shop i söderhallarna har de massvis med goda smaker! ~This post was sent to Mugglis by an owl~ 21 feb, 2012 17:34 |
|
LouGreen
Elev |
Chokladgrodor och Pumpapastejer!
21 feb, 2012 18:12 |
|
Angus
Elev |
Skrivet av TheWitch: Skrivet av Angus: Skrivet av TheWitch: Jag skulle definitivt välja chokladgrodor! Bertie botts/ jelly belly finns att köpa i Stockholm ju Gör det? :O Vart då?? På the english shop i söderhallarna har de massvis med goda smaker! Jaha, åh jag måste dit! ![]() Be brave. Be strong. Be a Gryff!
21 feb, 2012 20:44 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Felix Felicis? Gills det som godis? För i så fall... vem vill inte ha ett godis som ger tur?
21 feb, 2012 20:47 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen