Anslagstavlan?
Forum > Mugglarportalen > Anslagstavlan?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JuliaHufflepuff
Elev |
Höhö, va?
Undertecknat Julia ~ Hufflepuffaren. 9 apr, 2012 17:29 |
|
Borttagen
|
Hur skriver man på anslagstavlan???????
18 apr, 2012 15:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hur skriver man på anslagstavlan??????? Du klickar på en tom ruta på anslaagstalvan och sen så kan du skriva - och välja färg ^^ 18 apr, 2012 15:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hur skriver man på anslagstavlan??????? Du klickar på en tom ruta på anslaagstalvan och sen så kan du skriva - och välja färg ^^ Ahh tack! 19 apr, 2012 14:15 |
|
-Patronus-
Elev |
1 maj, 2012 09:21 |
|
JuliaHufflepuff
Elev |
naw
Undertecknat Julia ~ Hufflepuffaren. 1 maj, 2012 09:29 |
|
Borttagen
|
vet inte
1 maj, 2012 10:01 |
Forum > Mugglarportalen > Anslagstavlan?
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen