Hår
Forum > Harry Potter > Hår
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Långstrumpa
Elev |
helt okej, bäst är det väl i den tredje filmen.
19 feb, 2012 23:50 |
|
Borttagen
|
Han borde nog haft rufsigare hår i 1:an och :an, men annars gillar jag det!
20 feb, 2012 06:52 |
|
Nymphadora_<3
Elev |
Det är jättefint! Det är jättesnyggt i 4:an!
20 feb, 2012 08:24 |
|
Angus
Elev |
20 feb, 2012 17:22 |
|
silversnape
Elev |
Herregud! FÖR KORT! inte okej
20 feb, 2012 20:42 |
|
Borttagen
|
Okej
20 feb, 2012 20:44 |
|
96hpevanescence
Elev |
I fången från azkaban och flammande bägaren är hans hår jättesnyggt! I de andra filmerna behöver han lite längre och ruffsigare hår
20 feb, 2012 21:58 |
|
Borttagen
|
Daniel Radcliffe såg ut som Harry Potter för mig tills "Fenixorden" VARFÖR KLIPPTE HAN SIG? D: Nåja, han kommer ju ändå alltid vara Harry Potter!
_____________________________________________ Pigfarts is real! 21 feb, 2012 15:57 |
|
Narcissa Lestrange
Elev |
21 feb, 2012 16:00 |
|
Borttagen
|
Skit snyggt i trean!!
21 feb, 2012 16:04 |
Forum > Harry Potter > Hår
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen